Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '18

 
Kategori
Güncel
 

Ekonomik Kriz Dış Güçlerin Marifetiyse Nedeni Afrin, ABD Hazmedemedi Bastı Doların Kuyruğuna

Ekonomik Kriz Dış Güçlerin Marifetiyse Nedeni Afrin, ABD Hazmedemedi Bastı Doların Kuyruğuna
 

Fırat’ın doğusuna operasyon dillendiriliyor ya unutulan bir şey var; “Ekonomik kriz dış güçlerin marifetiyse nedeni Afrin ” Bu sefer de sebep Mümbiç Olur ve muhataplarımız “dolar operasyonu” devam filmini çekerler.

Fırat’ın doğusunda başarısız olacağımızı düşünmüyorum, ABD Afrin’de olduğu gibi yol verecektir, nasılsa Washington’da “finans ordusu” yla galip gelecek.

Ve biz ülke olarak birincinin etkisinden henüz kurtulamamışken ikinciyi kaldıramayabiliriz.

 E siz dış güçlerin operasyonu diyorsanız dış güçler başka hangi nedenle operasyon yapsınlar ki?

Fırat’ın doğusuna müdahale konusunda kararlı gözüken Ankara umuyorum bu detayı dikkate alıyordur.

Siz Afrin’i ABD’ye rağmen yapmadınız mı? Ben dış güçler konusuna tam olarak inanmıyorum. Dolar Operasyonunun ABD tarafından bir başkentte (Artık Washington olduğunu herkes biliyor) planlandığını siz söylüyorsunuz. Aklıma Afrin operasyonu geliyor.

Bu sefer de Fırat’ın doğusuna operasyon yapacaksınız yine aynı başkentte bu sefer ikinci dolar operasyonu planlanacak. Kesin böyle olur demiyorum ama yine de üzerinde durulmalı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..