Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Ekonomik krizin bloglara yansıması

Ekonomik krizin bloglara yansıması
 

Dünyayayı vuran ekonomik kriz ülkemizi de vurmuş durumda.

Ekonomik krizler gelecek kaygılarını, sıkıntılarını artırmıştır.

Blog ortamının da yavaş yavaş ruhsal durumu bozuluyor.

Bunu yazılan blogların üslubundan, yapılan yorumların sertliğinden anlıyoruz.

Ekonomik gücü olanlar , bu sıkıntıyı yaşamayanlar, doğal olarak daha hoşgörülü yaklaşıyor bu işe...

Ülkemizin gündeminde ne varsa, blog ortamının gündeminde de o var.

Özür İmza Kampanyası, Canan Arıtman'ın tepkileri, Cumhurbaşkanımızın açıklamaları gündeme oturdu.

Bu konuda çok sayıda blog yazıldı. Hepsini okudum. Bazılarına yorum da yazdım.

Hızımı alamayıp bu konuda üç blog da ben yazdım. Belki de beni asıl kamçılayan unsurlar, ekonomik kirizlerin sıkıntılarıydı.

Yazdığım yazıların uslubundaki farklılaşmayı daha sonraları farkettim. Bu da benim bir özeleştirimdir.

Gündemle ilgili yazdığım yazılara çok sayıda yorum geldi. Ne yazık ki yorumların pek çoğunu yayına almadım. Arkadaşlarımının da benim gibi ekonomik krizin yansımalarını yaşıyor olmalarını düşündüm. Onları güç duruma düşürmemek için yayına almadım.

Dileğim hoşgörü ortamından ayrılmamak, daha tahammüllü olmaktır. Her düşünceye görüşe saygı göstermeliyiz. Ben dedim doğru, sen dedin yanlış anlayışına girmemeliyiz.

En uç saydığımız bir düşüncenin bile blog ortamına katkısının olduğunu düşünüyorum.

Bir film izlersiniz. Filmlerde herkes kendini farklı şekilde bulur. Ortaya çok farklı beğeniler çıkar.

Ben bunu "Issız Adam" filminde yaşadım. Filmin sonunu getirmekte zorluk çektim. Bu film üzerine bir blog yazdım. Benim beğenmediğim film çok beğenildi, blog yazarları bu konuda çok olumlu, beğeni dolu yazılar yazdılar. Ben bu farklılıkları bir zenginlik olarak görüyorum.

Ekonomik krizden ve gündemden etkilenen ruhsal durumumuzun düzene girmesi dileğiyle...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..