Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '19

 
Kategori
Sivil Toplum
 

EKPSS ile İlgili Önerilerim

Bu gün bu başlıkta bir yazı yazmayı düşünüyordum.

Bir arkadaş arayıp nasıl hazırlanabilirim deyince bende yazıyı yazmaya karar verdim.

“2012 Yılından itibaren Merkezi sınavlara hazırlık kursları ve akabinde sınavlar açıldı.

“ÖMSS sonrasında EKPSS oldu. Öncelikle bu sınavlarda çıkmış soruları gözden geçirin akıllı telefonlarda KPSS uygulamalarını indirin. Görmeyenlerinde rahatça kullanabildikleri uygulamalar. Sınav öncesi kurslara katılabilirsiniz. Halk Eğitim merkezlerinden ve derneklerden bilgi alın EKPSS ve KPSS kitaplarından faydalanabilirsiniz.

“Görmeyenler için önerilerimiz. Görmeyenlerle ilgili kütüphanelerde epeyce kaynak var. Kütüphanelere üye olarak faydalanabilirsiniz.

“Bazı sesli sohbet odalarında görmeyenler için hazırlayıcı eğitimler var.

“Dernekler farklı İllerde kurslar açıyor İzmir’de Atatürk İl Halk Kütüphanesi görmeyenler bölümünde kurslar var. 

“İzmir’de Konak Karabağlar Buca Halk Eğitim Müdürlüklerinde kurslar var. Bazıları da yeni açılacak.

 “İlk defa girecek olanlar İl yâda İlçe Sosyal Hizmet Merkezleriyle görüşsünler sınava girecek arkadaşlar başarılar dileriz.

“Her zaman danışmanlık yapmaya hazırız.

“Tercih dönemlerinde bazı belediyeler ve okullarda yardımcı olunuyor.

“Veri tabanımıza üye olun duyurularımızdan haberdar olun bazı arkadaşlarımız bu süreçleri takip edemiyor ve sonrasında mağduriyetler yaşıyorlar Mail Whatsapp sosyal medya bloglar ve diğer ağlarımıza ekleniniz. Whatsapp’a yazarak https://api.whatsapp.com/send?phone=905065149693 ten bilgilendirmeler alabilirsiniz.

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..