Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '17

 
Kategori
Eğitim
 

EKPSS Kursları

EKPSS Kursları. 2012’Yılından beri Memurluk  Sınavlarına Hazırlık Kursları açıyoruz. Bu  senede açacağız. Bizi izlemeye devam edin.  Arayan arkadaşlara bizi Sosyal Medyadan takip edin diyorum ya da bilgilendirme Mail grubumuza sizi  üye yapalım diyor. Bir arkadaşımız ee ben Sosyal Medya kullanmıyorum E-Posta da kullanmıyorum. Bana telefon açın, Seçeneklerimiz sınırlı,İletişim Ağlarımız:

Tel: 0506 514 96 93,E-posta:  slh.arikan@gmail.com,Face: www.facebook.com/saliharikan4

Twitter: https://twitter.com/saliharikan77  ,Skaype: saliharikan2

İnstragam: www.instagram.com/izmirliengelliler ,Web: www.beyazay.org.tr

Mail Grubumuz: beyazayizmirbilgilendirme@googlegroups.com

Üye olmak için: beyazayizmirbilgilendirme+subscribe@googlegroups.com Boş mail Atabilirsiniz,

Ya da : beyazayizmir@hotmail.com adresine üye olmak istiyorum Maili Atabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..