Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '19

 
Kategori
Eğitim
 

EKPSS kursumuz açılamayacak

EKPSS kursumuz açılamayacak. Eylül ayında başvuruları almaya başlamıştık. 3 Aya yakındır Halk Eğitim merkezi kurs yeri aradı. Bende bu iş böyle olmayacak izin aldım ve başladım çalışmaya Konak Halk Eğitim Müdürlüğünden sonra İldeki yetkililerle görüştüm. Okul olmadığını ve siz bulursanız başlatabileceklerini söylediler. Bende sizin bulamadığınızı biz nasıl bulacağız dedim. Büyükşehir Valilik Konak Belediyesi ve Milli Eğitime yazılı başvuruda bullundum olumlu bir cevap gelmedi. 3 Aralık toplantısında İzmir Valisine de söyledim ama geri dönüş olmadı. Önerilerim Buca ve Karabağlar Halk Eğitim Merkezlerine başvurabilirsiniz EKPSS Mobil uygulamalardan faydalanabilirsiniz.
 
Dernekte Küçük gurupları çalıştırabiliriz ama orada da şu sıkıntımız var gönüllüler keyfi davranıyor o zamanda motivasyon düşer başka bir önerimde özel Rehabilitasyon merkezlerinden destek alabilirsiniz, en yakın İlçe Halk Eğitim Müdürlüğüne başvurabilirsiniz.
 
Üniversitelere çağrı. Bu Nisan ayında EKPSS Sınavı var bu sınava hazırlanacak engellilere ders çalıştırma desteği sunabilirsiniz topluma hizmet dersi kapsamında engelli öğrencilere ders çalıştırma desteği sunabilirsiniz.
 
Uzaktan eğitim yöntemiyle kurslar açılmalı. Birçok İlde Belediyeler Halk Eğitim Merkezleri EKPSS kursları açıyor hâlbuki uzaktan eğitim yoluyla bu kurslar açılsa bir standarttı olur. Özel gereksinimlere göre sınıflar açılır işitme engelliler içinde işaret diliyle dersler hazırlanır bu işler çözülür.
 
Paralı kurslar KPSS kurslarına hazırlık çalışmaları yürüten özel kurumlardan ders alına bilinir görmeyenlere yönelik özel tavsiyelerimiz Kütüphanelerden faydalanın Ankara Milli Kütüphane Getem ve Türkiye Görme Özürlüler Kitaplıklarındaki kaynaklardan faydalanın mobil uygulamalar görmeyenler için erişilebilir Hayal Ortağım uygulamasındaki dersleri dinleyebilirsiniz görmeyenlerin sohbet odalarındaki kurslara katılabilirsiniz bazı öğrencilerimiz Messenger üzerinden guruplar halinde çalışıyorlar bizde gönüllüler bulmaya çalışırız küçük guruplar oluşursa derneğimizde ders çalışma programları düzenlene bilinir.
 
İzmir’de Atatürk İl Halk Kütüphanesi Görmeyenler bölümünde de sadece görme engelliler kurslara katılabilir. Biz danışmanlık yapmaya çalışıyoruz Eylül ayından beri uğraşıyoruz başarılı olamadık bize inanan arkadaşlarımızdan özür diliyorum. Başaramadık tek suçlu ben olmasam da çözüm üretemediğim için üzgünüm. Bundan sonra EKPSS kurslarında Halk Eğitim Müdürlüklerine yönlendirilecek ve takip de bulunulmayacaktır.
 
Neden çünkü biz engelliler birbirimizin yanında yeterince yer almıyoruz işimiz düştüğünde dernekler nerede diyoruz bir arkadaş gurubu oluştu kendilerini sadece sınav ve hazırlık dönemlerinde görebiliyoruz şunun için anlatıyorum biz birbirimizin arkasında durabilseydik her şey çok daha farklı olabilirdi benim arkamda durmayabilirsiniz ama hak kazanımları ortak hareketle olur bunuda unutmayalım hukuk içinde kalarak İnsan Hakları mücadelesi yapılabilir ve yapılması şarttır.10 Aralık İnsan Hakları Günü Engelli Hakları ’da İnsan haklarıdır ama unutmayın hak verilmez alınır o yüzden fikri takip şarttır yolunuz açık olsun sınava girecek arkadaşlara başarılar dilerim aynı zamanda bu aralık ayı içinde de personel alımı yapılacaktır sosyal medya hesaplarımızı takip ediniz saygılarımla. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93
 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..