Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '18

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Ekran Okuyucu Programlar Hayatımızı Kolaylaştırdı

Ekran Okuyucu Programlar Hayatımızı Kolaylaştırdı
 

salih arıkan


Eskiden telefonlarda konuşma programı yüklü değilken şöyle bir fotoğraf vardı. Gören bir kişinin ardına sıralanmış bir sürü görmeyen acaba neden telefonundaki mesajları okutmak için. Şimdi telefonlarımızda ve bilgisayarlarımızda ekran okuyucu programlar var da birçok işimizi kimseye rica etmeden yapabiliyoruz. Biraz önce bilgisayarım sustu. Açtım radyoyu FM bandı ölmüş doğru dürüst  radyo programı yok arkadaşlar müdahale ettiler de bilgisayarım dile geldi. Ben de bu yazıyı yazdım.

Salih Arıkan Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..