Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Ekranda Tatlıses Terörü!

Ekranda Tatlıses Terörü!
 

Televizyon ekranlarımızdaki sığlık ve seviyesizlik herkesin dikkatini çekse de insanlar talep ediyor denilerek belli programlar yıllardan beri vitrinlerden inmiyor.

Yıllanmışlığın etkisinin her zaman olumlu olmadığını bu programlarda fazlasıyla görebiliyoruz. İbrahim Tatlıses’in bu alandaki rakipsizliğine bir kez daha şahit olmak zorunda kaldık.

Seviyesizlik, sığlık ve kameraya göz koyarak herkese mesaj gönderme kaygısı; İbo Şov’un temel ideolojisini oluşturuyor. Yıllardan beri bu programı kanallarında yayınlayan ve Türk insanına izlettiren kişileri bir kez daha kınıyorum öncelikle.

İbrahim Tatlıses son bombasını da geçtiğimiz akşam yayınlanan programında canlı yayında patlattı. “Canlı yayının” biz Türklere göre olmadığı her gün programlarda yaşanan türlü olaylarla kanıtlanıyor zaten.

İbrahim Tatlıses öyle bir söz söyledi ki izleyenler donup kaldı mı bilmem ama ben yerin dibine girdim. Canlı yayın konuğu olan Yıldız Tilbe en güzel tepkiyi vererek canlı yayını terk etti.

Aralarında geçen küçük bir tartışmadan sonra Tatlıses dayanamadı ve Yıldız Tilbe'nin kendisine saygısızlık yaptığını söyledi. Yıldız Tilbe'nin geçmişte dayak yediğini ve kendisinden yardım istediğini iddia eden Tatlıses "Seni peze…enklerin elinden kurtardım" dedi.

Bu sözün üstüne Yıldız Tilbe "Beni kimse peze…enklerden filan kurtarmadı. Ayrıca sizden yardım istediysem bunu niye burada söylüyorsunuz, çok ayıp ediyorsunuz" dedi. Yıldız Tilbe ayağa kalktı, İbrahim Tatlıses'i alkışlayarak programı terketti.

Tilbe'nin ayrılmasının ardından sonra Tatlıses "Ne zaman yayına çıksa, şunu yapmam, bunu söylemem, şunu sorma, bunu anlatma diye talepte bulunuyor. Lanet olsun kardeşim. Gelmezsen gelme. Şarkını da istemiyorum seni de" diye konuştu. Ardından orkestra ekibine dönen Tatlıses, "Bundan sonra da Yıldız Tilbe şarkısı çalmayacak burada. Eğer bir daha şarkısını söylersem haysiyetsiz ve onursuzum. Çünkü bu canavarı ben yarattım. Bitmek üzereydi, ben yeniden gündeme getirdim. Hadi güle güle. Benden uzak ol istersen Mısır'a sultan ol" dedi.

Gülsek mi ağlasak mı cinsinden yaşanan bu olay programın geneli hakkında ipucu veriyordur sanırım.

Türkiye ekranları ne zaman temizlenecek bilmiyorum ama daha çok yolumuz var anlaşılan.

Ahmet Buğra TOKMAKOĞLU

Abtokmakoglu@gmail.com

 
Toplam blog
: 430
: 2186
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

20 Nisan 1989'da İzmir'de doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Karşıyaka'da tamamladı. 20..