Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '16

 
Kategori
Sinema
 

Ekşi Elmalar

“Ekşi Elmalar” ın Gala gecesini izledim bir magazin programında. Çok hoşuma gitti. Yeşil yeşil elmaların görüntüsü eşliğinde geçti bir sürü ünlü ve söyledikleri… Benim ise dişlerim kamaştı yeşil elmaların ekşiliğini düşünerek.

Fakat… Gösterim bittikten sonra, seyircilerin arasında ayağa kalkan o üç teyze ve dede yok mu? Ciğerime işledi o görüntü. Bu filme gitmem gerek dediğim an, işte o an oldu.

Nitekim iki gün sonra ne yapıp edip araya sıkıştırdım ve gittim. İyi ki de gittim. Bayıldım. Yalnız komik bir şey oldu. Bilet alırken çalışana “ Yeşil Elmalar “ a bir bilet alabilir miyim, dedim hem de çok doğal bir biçimde. Görüntü filmin adının önüne geçmiş demek ki. Çalışan uyardı: “ Ekşi Elmalar “

Bir filmde trajik bir olay, insanı bu kadar güldürebiliyorsa, işte Yılmaz Erdoğan farkı diyebilirim. Beni ilgilendiren kısmı bu oldu. Üstelik bir gerçek yaşam öyküsüydü. Daha ne olsun? Gitmenizi öneririm.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..