Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Eksil-me-ler

Eksil-me-ler
 

Günden güne büyüyen, içimde kök salan yorgun bir gece gibiydi gözlerin
zeytin siyahı gecenin duyulmamış, müzmin bir kokusuydun
bir ocak güneşinin ilk yansımalarında aklımla oynadım
oturup seni düşündüm
hiç yaşanmamışlığın o ürkütücü yanını düşündüm
sonra mevsime bir haller oldu, yollar aldı yürüdü başını, dağ kanadı, kırıldı serçeler

sevgilim
anlamalıydım
ne bir mevsimdi aramızda duran ne de kirli bir duvar
gözlerin uzak limanlara çekilmişti, bense yamacına yağmaya çalışan
bir kırkikindi yağmuruydum
bozkırın yuttuğu, sarı sıcağın buharlaştırdığı bir yağmurdum
günden güne büyüyen, içimde kök salan bir sussuzluk gibiydin
aklımla oynadım
sesini duymak istedim! sesini düşündüm! şehirler kırılırken ve can göbeğinden yırtılırken şeytanlar
hiç olmamışlığın kasvetini düşündüm sesin kulaklarımı parçalarken

sevgilim
elbet büyüyeceğiz kendi olmamışlığımızda
tenimizi parçalayıp geçen yokluğumuzla büyüyeceğiz elbette
ıssızlığımızı unutacağız, eşyalar kırılıp çöpe atılacak, yeni bir kente taşınacağız
sessizce çekilecek aklımızda duran o düşman- o hasret-

kendi olmamışlığımızda- kaç yaşam durabilir aramızda
kaç bardak kırılabilir dolup dolup taştığında
kaç defa gece ile gündüz kırılabilir cam parçalarında
ve sevgilim kaç defa diriltilebilir dudaklarımızdan dökülmemiş o kelimeler

ve bir gün
"son" yazısında bir filmin, gözlerime baktın, kendime baktım
yorgun ve yaşlı bir yılan gibi zaman, yazgıma baktım
gök yere indi yer yedi kat içime, sustun!
kelimelere zehir yürüdü, gırtlağımda sesim boğuldu,  yutkunamadım
oturup seni düşündüm
zamansızlığı düşündüm tik takları parçalanırken saatin
aklımla oynadım

gittin!

behram onur

 
Toplam blog
: 7
: 88
Kayıt tarihi
: 10.01.13
 
 

Behram Onur Asıl adı Onur Yaşar olan şair Ağrı’nın Diyadin ilçesinde doğdu. İlkokul ve ortaö..