Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Eksilen takvim yaprakları

Eksilen takvim yaprakları
 

Net'ten


Yeni bir takvim yılına sayılı zamanlar kaldı. 

Biten bir takvim yılının son yapraklarını yaşıyoruz. 

Yeni bir yıl deyince ben de çocukluğumdaki saatli maarif takviminin son yapraklarını hatırlıyorum. 

Bugün doğan çocuklara konulacak isimlerin, yemek tariflerinin, özlü sözlerin bulunduğu takvim. 

O son yapraklar koparılırken hüzün ve sevinci iç içe olurdu. 

Bitene üzülmez yerine koyacağımız yeni bir takvime sevinirdim. Belki de sevincim oynayacağımız tombala ile ilgiliydi. 

Önceden hazır edilen takvimler, yaprakları biten eskinin yerine neşe ve umutla asılırdı. O her bir yaprakta, her yeni bir günde karşılaşacağımız mutlulukların heyecanlarını hissederdim. 

Çocukluğuma ait en önemli yeni yıl anısıdır saatli maarif takvimi. 

*
Diğer zamanların aksine yılbaşı akşamları insan hep geleceği düşünüyor. Yaşanılan kötü şeylerin biteceğine inanıyoruz. 

Yeni yılla birlikte yeni umutlara kapı açıyoruz yada açılacak kapılardan karşımıza çıkacak güzel şeylerin umudunu yaşıyoruz. 

Hep sevinç ve coşkuyla ile karşılıyoruz, yeni bir yılın eski yılın yaşanan tüm kötülüklerini ve acılarını yok edeceğine inandığımızdan. 

Tüm acılarınızın, kederlerinizin, dertlerinizin yeni bir takvim yılında bitmesi dileği ile… 

*

Aralık 2010 / Kurşun 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..