Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

El adamı

El adamı
 

seyret bak uçurum dalından..dümdüzdür vadi..


görünce seni gökteki yıldıza döndüm,
yetiş diye
dua oldum

tutunca gözlerimden
ırmak olup sana aktım
göl oldum

parmağıma sen diye taktığım yüzük,
alev aldı..
kor oldum..

yağmuru giymeye çalıştım
buhar oldum

hasretini bağrımdan atmaya çalıştım
kayboldum

güneşi mendil yaptım gözlerime
kör oldum

içimde derin dalgalar çarpıp duruyor yüreciğime
minik elleriyle
sus-pus oldum..

"üçüncü şahsın biri" diye ilamımı verdiler
El oldum..

http://www.dailymotion.com/video/xbo92e_candan-ercetin-unutma-beni_music


 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..