Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

El Kesiği

El Kesiği
 

resim alıntı.İzdüşümü sevgiler..


Bana bu gece sarıl. İklimler gibi değişmesin sıcaklığın. Zifiri seviler yaşıyorum çünkü. Bir tek sen hediyesin yüreğime. Sen ki uzak yollardan gelmesi beklenen yolcularımdansın. Duyguların rötar yaptığı ya da pencere kenarındasın göremediğim yerde.

Mirasın bana el kesiği gibi biraz derin beklenişin. Yangınlar çıkıyor karşı sokakta nedeni bilinmeyen. Bir sızı, bir acı feryat birileri yine kabahat işlemiş. Kelebekler uçuşuyor insanlara inat gökkuşağı gibi etrafta rengârenk. Etrafta kurumlar siyah lekeler bırakıyor yaşadıklarını herkese gösterir izlerle.

Her yerde yazıyor beynimin izdüşümü parantezlerle.

“Dikkat! Dikkat!”

Kendi kendime konuştuğumu fark ediyorum. Sahilde meltem esintisine çocuk çığlıkları eşlik ediyor. Bende kalkıp onların coşkularına karışıyorum… ................

Not:Papatya teşekkürler...

 
Toplam blog
: 24
: 490
Kayıt tarihi
: 04.05.09
 
 

Biri size kendini anlat dediğinde işte sözün bittiği yerdir benim için. Lise mezunuyum. İkizler burc..