Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Elalem

Belki sana göre boş içimdeki hislerim,
Elalem beni ilgilendirmez ben seni isterim,
İstediklerimi alamadım ben elalemdir etken,
Sende benim gibi sevsen ceneyi kapatır elalem,
Zamanı geldiğinde sevsen hemde bir de yürekten.
Herşeyin zamanı geçmeden kalbine al beni yeter,
Sana yazıldı bu aşka dair tüm satırlarım,
Ve bende aşka yazarsam yürekleri parçalarım.
Üzülmüş olabilirim tatlıdır benim canım,
Ben kimseye bakmam seninim anladın mı canım?
Sayelerinde duygularım işin içinden çıkılmaz bir halde.
Elalemin sözleri sürüklüyor beni çelişkiye,
Sevgime sevgi eklersen cok güzel hayat eder,
Ama herşeyin zamanı geçmeden kalbine al beni yeter...!

 
Toplam blog
: 25
: 395
Kayıt tarihi
: 29.12.08
 
 

3 temmuz 1995 yılında yağmurlu bir günde Mersin'de doğdum. Onun icin annem adımı Yağmur koydu. Şimdi..