Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '11

 
Kategori
Dostluk
 

Elden kaybolan geçmiş

Bugün kendi kendime kaldığımda şöyle bir düşündüm.. Neyi mi? Dostlukların eskisi gibi insanların hayatında önemli olmadığını. Nedenlerini de çok düşünür oldum son zamanlarda. İnsan 40 li yaşlara geldiğinde sevdiklerine fazla sahip çıkıyor. Elindekilerini de korumak adına daha fazla mücadeleci oluyor. Hızla değişen bu dünyanın içinde yaşam da lüksleşti. Herşeyimiz fazla mücadele etmeden, duygu, emek katmadan her türlü bilgiye de erişmemiz sadece iki parmak uzağımızda. Bu elbette büyük bir lüks. İnterneti kullanmayanımız var mıdır acaba? Bir mega kentte yaşayanlar olarak. Kendime yüksek sesli sorduğum diğer sorulardan bir tanesi de şu ki; internet arkadaşlığı bu kadar kolayken artık insanlar için kalıcı dostluk düşünülüyor mu diye? Ben ve benim gibiler mutlaka olucak ve olmalı da.... Ama günümüz gençliğin sanki böyle bir anlayışı yok. Duygu paylaşımının önemi değersiz gibi bir anlayış görüyorum. Kolay ve pratik yoldan oluşmuş sanal dostluklar var. Benim gibi düşünenleri bir kere daha hayatlarındaki, sahip oldukları dostluklarına ne kadar sahip çıktıklarını düşünmeye davet ediyorum. Sevgiyle ve dostlarınızla beraber kalın. 
 

 
Toplam blog
: 17
: 177
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Ben kitap kurdu. Amötörce de olsa bir şeyler karalayan ver bundan büyük mutluluk duyan biri. Yeni öğ..