Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Ele yüz...

Ele yüz...
 

Yanıyorum…
Dört bi yanımı sıcaklar basıyor…
Ateşlenmek gibi bir şey ama buz gibi…
Bi tarif edebilsem ya hani bir seni…
Neye benziyorsun…
Kaşın gözün kimin?
Sev denmeyecek kadar yakınsın bana…
Arada gidip gidip duruşun var ayak uçlarımda…
Başımı dik tutamıyorum…
Bir garip duruşlarımla…
Ben bir aşk nasıl yaşayabilirim bu yalnızlığımla…
Dur orda bugün göreceğim seni,
Hayal değil bu yaşadığım bir kısa rüya…
Sabahlarıma çıkmalısın güneşle omuz omuza…
Süslen güneş!...
Bak belirginleşmeye niyetli bu ruh eş…
Bildiklerim azalmaya yüz tutarken…
Bi oyalanmadır başarıyorum…
Ben sokaklarda zaten aramıyorum…
Adresi şehir olsun…
Öyle bir şehir ki,
Nüfusu tek,
İşte o beklemek,
Ben ele yüz sürmekle yapamıyorum!...

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..