Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Eledim eledim. Höllük eledim. Aynalı Beşikte bebek beledim.

Eledim eledim. Höllük eledim. Aynalı Beşikte bebek beledim.
 

ocakbey.azbuz.com


Madem eline silah alıp dağlara çıkan eşkıyalar kardeşimizdi…

Madem biz bugüne kadar kardeşlerimizi boşuna öldürdük.

Madem Edirne’den Kars’a analar boşa ağladı…

30 yıldır askere gidip de dönmeyen her canın bedelini ödemeli devlet.

Akan her damla gözyaşının,

Her damla kanın bedelini ödemeli şehit yakınlarına…

Şehit annelerine…

Geride kalan şehit çocuklarına…

Parmaklarında kınalarıyla kalan gelinlere...

Ve yine Edirne’ den Kars’ a şehitlikti…

Vatandı…

Şerefti…

Namustu diye kandırılan…

Kendini bu vatanın,

Bu bayrağın,

Bu toprakların sahibi sayan,

Bu vatan için gözünü kırpmadan ölen.

Onuru,

Gururu.

Ve şerefi kırılan herkese,

Ama herkese…

Maddi ve manevi tazminat ödemeli devlet.

Bizi kandırdıkları…

Bizim çocuklarımızı bize sormadan askere alıp,

Dağa…

Kurdun,

Kuşun önüne sürdükleri,

Dahası hak almanın silah alıp dağa çıkmaktan geçtiğini sanacak olan,

Ve yarın bir gün dağa çıkabilecek potansiyel her çocuk için...

Tazminat ödemeli devlet!

Dünkü doğrularımızı bugün tersyüz ettiği için!

Bize inanacak doğru bırakmadığı için!

Devlet olmayı beceremediği için.

Hükümet olmayı beceremediği için.

Bulunduğu konumu hak etmediği için.

Kendinde bu hakkı gören her bir bireye…

Tazminat ödemeli,

Bedel ödemeli devlet,

Kaybolan 30 yılın bedelini.

Ödemeli…

Devlet!

Eledim eledim höllük eledim

Aynalı beşikte canan bebek beledim

Büyüttüm besledim asker eyledim

Gitti de gelmedi canan buna ne çare

Yandı ciğerim de canan buna ne çare

Bir güzel simâdır aklımı alan

Aşkın sevdasını canan sineme saran

Bizi kınamasın ehl-i din oğlan

Gitti de gelmedi canan buna ne çare

Yandı ciğerim de canan buna ne çare

Anonim

http://video.eksenim.mynet.com/anacobra/aynali-besik/381587/

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..