Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Elektriksiz hayat meğer ne güzelmiş!

Elektriksiz hayat meğer ne güzelmiş!
 

elektrik


Başlığı görünce hadi be ordan diyebilirsiniz, zira elektrikler gidince hayatın tam anlamı ile durduğunu çok iyi biliyorum. Mega kentlerde elektriksiz yaşanır mı? Yaşanmaz tabi, detayları uzar gider, olmazsa olmazlardandır. 
 
Uzun zamandır olmayan birşey oldu bugün ve elektrikler gidiverdi birden ama hiç mi hiç üzülmedim. Aksine pek sevindim, istiyorum ki artık bu elektrikler arada bir akşamları gidiversin. Tabi çokta değil 1 saat kadar yeterli. Zira, ne zamandır ailecek sohbet etmiyormuşuz, ne çok kapılmışız teknolojik dünyaya, elde telefonlar, tabletler, televizyon da o dizinden o diziye ondan buna şundan ona, konuşmayı unutmuşuz adeta.  
 
Yaktık mumu eşimle başladık sohbete, bir demlikte çay..  Ohhh. Maziden başladık, tanıştığımız ilk gün, buluşmalarımız, tatlı sert kavgalarımız ne güzel bir akşamdı. Mutlu olduk, ve karar verdik artık arada bir şarteri biz kendimiz indirip bu sohbetleri devam ettiricez. Sizlerede öneririm.    
 
Esen kalın...
 
Toplam blog
: 3
: 3361
Kayıt tarihi
: 15.12.13
 
 

Merhabalar, ben Nejla, mücadeleyi seven, araştırmacı bir ruhum var. Blog yazmak en büyük hobileri..