Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '13

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

ElektroWorld out ElektroKazık in

ElektroWorld out ElektroKazık in
 

ElektroWorld ile Bimeks mağazalarının birleştiğini öğrendikten sonra (bir arkadaşımın da tavsiyesiyle) Denizli SümerPark'taki ElektroWorld mağazasına uğrayıp İpad Mini için şeffaf ekran koruyucu ile ipad kılıfı bakmaya karar verdim. Evvelce birkaç fiyat araştırması yaptığım ürünlerin fiyatı uygunsa alacaktım da.

Aradığım özellikte bir kılıf bulamadım ama şeffaf koruyucu bant bulmuştum. Sonra kılıf da bulduğum başka bir mağazadan alırım diye şeffaf koruyucuyu almaktan vazgeçerek mağazadan çıktım. Ancak fiyatının uygun olduğunu düşünerek geri döndüm. Ancak döndüğüme pişman olacaktım.. Az sonra..

Ürünlerin bulunduğu reyonda şeffaf koruyucu bantın fiyatı 27.90 TL olarak görünüyordu. Ürünün üzerine yapıştırılmış etikette ise 29.90 TL yazılmış. Herhalde fiyatı değişmiş ama reyondaki etiketi değiştirmeyi unutmuşlar diye düşündüm. Tek unuttukları o değilmiş.

Kasada ilgili ve yetkili arkadaş barkodu okuttuktan sonra 34.90 TL deyince afalladım.. "Nasıl yani? Üzerinde 29.90 yazıyor" dedim. Arkadaş umursamaz bir tavırla yeniden okuttu barkodu. Yine "34.90 TL" dedi. "Nasıl oluyor bu? Üzerindeki fiyat başka" dediğimde, "güncelleme yapılması unutulmuştur" diye kısa ve öz bir cevapla yetinmek zorundaydım.

Arkadaşımızdan başka bir açıklama gelmeyince ürünün etiketli kısmını resmini çekerek mağaza içindeki müşteri hizmetlerine uğradım. Oradaki ilgili (!) arkadaş ne sorunumuzun olduğunu sorma ihtiyacı bile hissetmeden 444'lü numarayı verdi.

İlgili numarayı aramasam daha iyiymiş aslında. Mağazadaki görevlilerden çok da farkı yoktu. Sadece birleşmeden dolayı bazı aksaklıkların yaşanabildiğini bu aksaklık için özür dilediklerini söyledi. Oysaki aklı başında bir firmanın yetkilisinin yapacağı şey "Beyefendi, mağazamıza geri dönerseniz ürünü size üzerindeki fiyattan verebiliriz" hatta "Sayın Hacıoğlu, yaşanan bu aksaklıktan dolayı mağazamız adına sizden özür diliyoruz, ürünü size bedelsiz hediye etmek istiyoruz" olmalıydı. Benim müşteri-satıcı ilişkisi anlayışım bunu gerektirirdi. Korkmayın geri dönüp ürünü almazdım yine. Sadece nezaketinize teşekkür ederdim ve bu yazıyı da yazmazdım..

Sayın ElektroWorld ya da Bimeks yetkilileri. Artık hangi isimle devam edeceksiniz bilmem. Ama bildiğim bir şey var ki kalite ve müşteri memnuniyetinde bir TeknoSa olamayacaksınız. Ticaret sadece ucuz ürün satmak değildir çünkü(zaten ucuz da değildi ürününüz). Müşteri memnuniyeti denilen bir kriter de vardır ve bizim nezdimizde oldukça önemlidir.. Saygılarımla..

(İlgilisine Not: Aynı ürünü Gold'dan 29.90 TL'na aldım)

Selam ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

14.11.2013

ew-bmx

 

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..