Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Elem ve keder

Ah benim gizli arkadaşım, elem ve keder;

En mahremini bende unutmuşsun kim neder?

Ne kadar hüzünlü! sanki tarihi sır saklar,

Nasıl okunacağı bilinmeyen bu harfler?

Ah benim gizli arkadaşım, elem ve keder...

 

Yanımda olmasan da acını görüyordum;

Halin yamandı! ıstırapla küçülüyordun,

Sanki ağlayan gözlerini kapatıyordun,

Zehirli ok saplanmış gibi çırpınıyordun.

Yanımda olmasan da acını görüyordum...

 

Öyle mahsun, öyle kederli bakıp da durma!

Şarabın neşesine bakıp da keyif sanma!

Et bir muhabbet, at bir kahkaha; hiç aldanma!

Her gün yeniden doğulur; elem keder kanma!

Öyle mahsun, öyle kederli bakıp da durma...

 

(ABBA: 21 Mayıs 2012, Elem ve Keder, Benim Gizli Arkadaşım...)

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..