Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Eleştiri Tepemizi Attırdıkça

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Adamın birisinin

Tepesi atmış

Başlamış

Sağa sola laf atmaya

Küfürler savurmaya

Kimse yanına yaklaşamıyor muş

Köyün bir delisi varmış

Bakmış adam laf söz dinlemiyor

Geçmiş karşısına

Bir şeyler söylemiş adama

Adam sus pus olmuş

Çekmiş gitmiş evine

Ne çevredekiler ne evdekiler

Anlamamış bir şey

Gelin bakalım bunu araştıralım birlikte

Acaba nedir adamı sus pus eden

Ben

Düşündüm

Düşündüm

Düşündüm

Bir deli ne der yeni delirmeye başlayana

Dese

Dese

“Bırak bu deliliği

Bak ben ne çekiyorum şu delilikten

Aklını başına al

Bırak deliliği de

Akılını başına topla

Yoksa

Çok çekersin sonra

Karışmam bak”

Demiştir

İşte böyle kardeşlerim

Deli deliliği beğenmez

Akıllı olmaya yönelirken

Biz ne yapıyoruz

Delirmeye çalışıyoruz

Akıllı ol diyene tepe taklak edip

Hınç almaya çalışıyoruz

Kimse kimseye

Bu yanlış

Bunun doğrusu şu diyemiyor

Derse

Hemen karşılığında

“Hadi sittir ordan” karşılığını alıyor

Herkes bildiğini okuyor yani

Bu da

Bizi duraklatıyor toplum olarak

100 yıl gerisini yaşıyoruz zamanın

Yapılması gereken

Birbirimizi gözetleyeceğiz

Yanlışını kibarca söyleyeceğiz

Ve

Karşımızdakini saygıyla dinleyeceğiz

Eleştiriye dikkat kesileceğiz

Doğru mu diyeceğiz düşüneceğiz

Doğruysa kabulleneceğiz

Yanlışı terk edeceğiz

İşte bizi toplumsal olarak

Dünü değil doğru yarınları yaşatacak olan

Bu yaklaşımdır

Eleştiriye değer vereceğiz

Eleştirene bela okuyup dellenmeyeceğiz

Saygıyla karşılayıp

Teşekkürler sunarak kabul edeceğiz eleştiriyi

Toplumu bu yaklaşım güçlü başarılı mutlu kılar

Yani

“Fikirlerin çatışmasından tekâmül doğar”

Atasözümüzü gündemimize alacağız

Kullanacağız gelişmişliğe adım atacağız

Devamlı gelişip duracağız

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..