Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
Basketbol
 

Eleştiri

Eleştiri
 

???????


Basketbolda bir şey dikkatimi çekti.

Söz konusu olan Bayan basketbol ligiyle ilgili.

Bildiğiniz gibi basketbolda sezon içinde yapılan maçlar playoff’a etkisi vardı. Nasıl etkisi vardı? Örnek vermek gerekirse: Bir takım herhangi bir takımla sezonda iki maç oynuyor. Fenerbahçe Galatasarayla iki maç yaptı diyelim. Fenerbahçe spor klübü her iki maç ta Galatasaray’ı yendi. Normal olarak ne olması gerek? Her iki takım olası playoff maçında karşılaşırsa Fenerbahçe Galatasaray karşısında duruma 1-0 başlaması gerekir. Ama şimdi sezon içinde yaptığı maçlar Bayan basketbol maçında playoff maçlarına yansımıyor. Yani Fenerbahçe Galatasarayı Caferağada yenerse 2-0 olacak ve playofflalarda durum 0-0 başlayacak. Eski sistem olsaydı 1-0 Fenerbahçe başlardı.

Bu sistem bana saçma geliyor. Lig maçları o zaman gereksiz oynanıyor. Herkes yan gelip yatsın playofflarda kendini yırtsın. Haaa derbi maçlarını burdan ayrı tutuyorum. Derbi maçlarının skoru her zaman önemlidir ÇÜNKÜ adı üstünde derbi maçı . Benim burda söylemek istediğim sezon içersindeki maçlar skora yansısısn.

Bunu neden böyle yaptılar anlamadım. Herkes yendiği maçların karşılığını almak ister. ''Avantaj'' kelimesine hakaret ediyorsun. E sen o maçları saymazsan avantajını kullanamaz takımlar. Örneğin: Erkek basketbol liginde böyle bir şey yok.

Benim aklıma bir şeyler geliyor ama neyse... İyi günler...

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..