Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eleştirilere cevabım...

Eleştirilere cevabım...
 

"Dünyanın sonu mu geldi?" adlı bolguma olumlu-olumsuz bir çok eleştiri aldım. Bu eleştirilerin tamamına yönelik bu yazıyı yazıyorum.
Bana kızmanız normal.Bir zamanlar bende haya edilmeyen şeylerin konuşulmasına kızardım. Ben küçükken cinsellikle ilgili soruları anneme yada ablama soramazdım. Neden? Çünkü ayıptı böyle şeyler konuşulmazdı. Böyle şeyler konuşulmadığı içinde bir çok şeyi yalan yanlış öğrendim diyebilirim. Kendi kendimi geliştirmeye çalıştım ama bunu yaparkende yalan yanlış şeyleri eledim. Düşünsenize haya edip bu konuları konuşmadığınız çocuğunu özelliklede internetten bunları merak ederek okumaya başlıyor. Bilmediğinden ve sizede soramadığından belkide sapık olan, ne dinimizce ne de toplumumuzca kabul edilemeyen şeyleri öğrenip uygulamaya kalkacaktır. O zaman suçlu sizce kim?
"Ayıp" diyerek susturulan çocuklar belki öyle olmasada sapık damgası yiyeceklerdir. O doğru olduğunu sanacak. Nereden bilecek ki doğruyu? Evde ailesi okulda öğretmeni sorularına cevap vermemiş. Hatta soru sormasına bile izin vermemiş.
Okullarda cinsel eğitim verilmeli. Yanlışlardan bahsedilmeli. Sakladığımız her yanlış belkide bir sapık yapacak onları.
İnsan vücudunu okulda tanıtırken erkek yada kadın organını gördüğümüz zaman kafamızı yere eğer, gülerdik. Neden gülüyoruz ki?
Bana kızan arkadaşlar Haydar Dümen'in yazılarını biliyorsunuz? Onlar hakkında düşünceleriniz ne? Orada yazılanlar çok mu normal? Sorulan soruları okuyunca ne kadar cahil olduğumuzu görmüyor musunuz? Kız arkadaşıyla birlikte oluyor ama onun bekaretinin bozulup bozulmadığını bile anlayamıyor. Türkiye'nin en çok satan gazetesinde bu tarz şeyler yazılırken kimse bu kadar tepki vermezken neden bana burda tepki veriyorsunuz anlamış değilim.
Bardağın sadece boş tarafıyla değil birazda dolu tarafıyla ilgilenelim lütfen. Başımıza ne geliyorsa cahillikten geliyor.
 
Toplam blog
: 65
: 1227
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

Aslen Hataylıyım ama Eskişehir'de yaşıyorum. Daha doğrusu okul nedeniyle Eskişehir'deyim. Eskişehir'..