Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eleştirin Beni Eleştirin

Her konuda olduğu gibi
Yazı yazmakta da
En önemli şey
Dikkat çekici başlık bulmak
Ben kendimi
Bu konuda yetersiz buluyorum
Ne tekim
Gün geçtikçe okuyanım azalıyor
Hatta
Böyle giderse de kalmayacak
Bunun için
Tasımı tarağımı toplamaya başladım
Sadece
Uzun yıllardır yazdığım
Söke ekspres Gazetesine atacağım
Tasımı tarağımı
Bilmiyorum yine de
Saptamam doğru mu acaba
Onu
Sevenlerime soruyorum işte
Ne yanıt verecekler görmek isterim
O yanıtları sevenlerim
Yıllardır
Doğruya doğru
Eğriye eğri demeyi görev belledim
Ve bu görevi yaptım da
Bu yaklaşım
Beğenilmedi herhalde diyorum kendimce
Sizce de böyle mi acaba sevenlerim
Hatır gönül güderek
Kırmadan dökmeden
Yapıcı eleştiri yapmak
İşe yaramaz bir şey mi sizce de
Bir insan olarak
Benim hem kendime hem insanlığa
Önerebileceğim tek öneri
Doğruya doğru eğriye eğri demektir
Ben
Bunun savaşımını vermekteyim
Bütün gücümle
Çok iyi biliyorum ki
Eleştiri yıkıcı değil yapıcı olursa
Yararlı olur
Değilse bir işe yaramaz o eleştiri
Bu konuda haksız mıyım sevenlerim
Çok iyi biliyorum ki
İnsanının temel ereği
Gün geçtikçe daha doğrucu olup
Yanlışların kuyusunu kazmaktır
İnsanlık
Güzelleşip gelişip mutluluğa uzanmak üzere
Yaratılmıştır
3 milyon küsur yıllık insanlık tarihi
Bize bunu açıkça göstermektedir
İnsan her gün
Düşünsel Söylemsel Davranışsal olarak
Bugünden daha güzel olma çalışmasıyla
Bugünlere gelmiştir
Yaşayanlar göreceklerdir mutlaka
İleri tarihlerde
Düşünsel güzellik
Söylemsel güzellik
Davranışsal güzellik
Tavan yapacak
Ömürler uzayacak
Mutluluk yaşama yer edecek
Yaşam doyumsuz hal alacak
Evrim yasası bunu gerçekleştirecek
Bu böyle sevenlerim
Sözlerimin sonunda
Sizlere soruyorum yine
Beni eleştirin ne olur
Beni yeniden yaratın
Hatalarım azaldıkça azalsın
Sevaplarım arttıkça artsın
Ne olur
Ne olur
Ne olur


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..