14 Ağustos '14

Eli işte gözü gezmede

ayder yaylası

Evet işimiz gereği hem geziyoruz hem çalışıyoruz çok şükür. Bir yoğunluktur koşturmacadır almış başını düşmüş önümüze o önde biz arkada gidiyoruz bakalım. Bu haftaki rotamız karadeniz...

Pazarlama ağımıza kattığımız karadeniz bölgemiz ve bu bölgede müşteri ziyaretleri sebebiyle hem iş hem gezi mantığında planladığımız doğrultuda 2 gün önce çıktık yola. İlk durağımız biraz acilliyetten dolayı Rize oldu. Gelen müşteri talebi ve görüşme istediği sebebiyle İstanbul'dan doğrudan Rize'ye gittik. Neyse akşama doğru çıktığımız yolculuk gecenin bir vakti sona ermiş ama ben tam hatırlamıyorum o ara uyku sersemliği vardı üzerimde sağolsun arkadaş hiç uyandırmadan beni getirmiş bizi sağ salim Rize'ye. Ertesi gün uyandığımda farkına vardım ben nerede olduğumuzu. :)

Neyse sabah otelimizde kahvaltımızı yaptıktan sonra müşterimizin ziyaretine geçtik. Hoştu beşti derken iş meselemiz hakkında detaylı bir sunum yaparak hem aklındaki soru işaretlerini giderdik müşterimizin hem aktif bir satış yapmış olduk. Tabiri caizze işi bağladık. Tabi bu mutlu haberle bilikte bizimde yüzlerimizde güller açtı. Bu mutlulukla ayrılırken müşterimizin yanından arkadaşla bu yolculuğu biraz daha güzel kılalım dedik ve yol üzerinde nere de bir tail beldesi ve mekanı varsa oraları da ziyaret edecektik. Neyse efendim şuydu buydu bir yandan iş güç koşturmacası devam ediyor, her gittiğimiz ilde hem müşterilerimize uğrayarak sunumlarımızı yapıyor ve büyük olasılıkla işi bağlama olarak sonuç alıyoruz. Diğer yandan ise sohbet arasında nerde ne meşhur, nereleri görmeli onun bilgisini de sağolsun gönüllü rehber müşterilerimizden alarak yürüyoruz. Başlıkta da dediğimi gibi elimiz işte gözümüz gezme de dolanıyoruz.

Tabi konakladığımız farklı otellerde bir gün öncesinden hem gidilecek müşterileri hem de giderken nerede ne yapılabilir nereler görülebilir detaylıca araştırıyoruz. Gün içrerisinde ise bu plan doğrultusunda hareket ederek rotayı tamamlıyoruz. 1 hafta olarak planlanan ancak 3 gün sonra acil koduyla geri çağrıldığımız karadeniz turumuzun özeti şu şekilde:  Çamlıhemşin - Rize, doğa harikası yeşiller içerisinde mutlaka görülmesi gereken yurdumuzun cennet köşelerinden birisi, Amasra - Bartın, doğanın bir başka güzel yüzü ve insanın gerçekten dinlendiği harika bir yer, Trabzon - Ayder Yaylası, adıyla sanıyla ün yapmış harika bir yayla, gerçekten bai döndüren harika bir güzelliği var. Safranbolu evleri bu bölgede yüzlerce yıllık tarihi evleriyle görülmesi gereken harika bir turistik şehrimiz.

Unutmadan bir gün önceden yağtığımız planlamarda internetten aldığımız destek kesinlikle yadsınamaz. Özellikle kişisel bloglar gerçekten güzel bilgiler içeriyor. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sizde kısa gezintilere çıkmayı planlıyorsanız şu blog size oldukça faydalı olacaktır.

Bu blog Editör'den Öneriler alanında yayınlanmıştır

: 29.05.09

1989 yılında Manisa' nın Demirci ilçesinde doğmuşum. Babam memur olunca güzel ülkemin bikaç ilini..