Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Elif Akbaş

Elif Akbaş..

 

Kendisiyle şahsen tanışmıyoruz fakat bence bu dünyada ki en enerjik insan..

 

Farklılık dedikleri zaman ilk akla gelmesi gereken isimlerden birisi bence..

 

 

Röportaj Sizlerle...

 

S1- Sana göre Tarz nedir? Oyuncak gibi sürekli tarz değiştirmek sence ne kadar doğru..?

 

 

Bana göre tarz insanın kendisidir..!

Tarz değiştirmeyi pek sevmiyorum üzerimde ne güzel duruyorsa onu giyiniyorum ama değişik tabii insana ne güzel yakışırsa onu giyiniyor tarz oluyor bu da.. 

 

 

S2- İnsan hayatı boyunca mutlaka bir kırılma noktası Yaşar.. sizde de bu durum oldu mu?

 

 

Çok kırılmışlığım oldu.. olmaz mı? hala bile oluyor kırılınca çabuk soğuyorum.. 

 

 

 

S3- Telafisi olmayan en güç durum sizce nedir? 

 

 

Dedikodu bence hiç sevmiyorum dedikodumu yaptıkları an duyduğum an hemen pençelerimi çıkarıyorum :) ve kandırılmaktan hiç hoşlanmam!

 

 

 

 

S4- Günümüzde insanlar “Dertler Derya olmuş... hadi içelim kafasındalar bence..” Sizce bu durum ne kadar doğru..?

Her derdi olan kendini parçalamamalı bu durum doğru gelmiyor bana..

 

 

Her dertlendiğimizde içkiye sarılırsak sağlığımızdan oluruz.

Bence hoş zamanlarda olmalı.. diye düşünüyorum dertle içince insanlar oturduğu gibi kalkmıyorlar diye düşünüyorum bence haklıyım da:)

 

 

S5- Gelelim yeni şarkıya... Yolculuk Nasıl başladı..? Yol haritası Nasıl oluştu. Anlatsana biraz.. :)) 

 

 

Bu şarkıyı çok önceden okumuştum zaten aklımdaydı bu zamana kısmet oldu bu zamanların şarkısıymış demek ki ilk defa Slow okudum uzun aradan sonra ve ilk defa kliplendirdiğim Slow şarkı İz oldu.. hep çıkar dediler bana zamanı sanırım gelmişti ve çıktı da güzel de oldu..

 

 

 

S6- Duygusallık ve Mantık arasında defalarca git gel yaptığını hayal et. Duygusallığı seçersen belki de kaybedeceksin. Yine de bu riski göze alır mısın?

 

 

Duygusallık var bende onu yendiğim an hızlı şekilde mantık giriyor zaten hazırda bekliyor duygusallık bi' git artık diyor ve yerini alıyor :)

 

 

 

 

S7- Ben şahsen Televizyonun insan hayatını kötü etkilediğini düşünüyorum.

Bu durumu eleştirebilir misin?

 

 

Sosyal medya daha çok etkiliyor insan hayatını ve bir şey söyleyeyim mi her şey daha da kötüye gidiyor sanki..

 

 

 

Ve son soru...

 

S8- Saçlarını yanlışlıkla gri değil de turuncu yaptığını farz et. Yine de aynaya bakar mıydın? 

 

 

Hayır, Allah korusun yapmam bakmam da.. renkli saçtan nefret ediyorum kendime doğallığı yakıştırıyorum.. renkli saç sevmiyorum. :)

 

 

 

Röportaj - İhsan TEKİN.

 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..