Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '18

 
Kategori
Eğitim
 

Elif Cüzü

Elif Cüzü
 

Salih arıkan


Bir ara eski Başkanlarımızdan biri sponsor bulmuş ve epey kabartma yazılı Elif Cüzü ve Kur'an-ı Kerim İlmihal kitapları vardı. Bir ara Aziz Mahmut Hüdayi Vakfından Kabartma İlmihaller gelmişti ben tümünü dağıttım. Bu alanda çalışmalar yapan arkadaşlarımız çoğaldı.

Öncelikle Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınlar Dairesi Başkanlığından Kabartma Kur'an-ı Kerim Meal İlmihal ve Elif Cüzleri isteyebilirsiniz. Aynı zamanda görme engellilerle ilgili teknoloji ürünleri satan firmalardan satın alınabilir. Bir de tüm Dini ve farklı Kitapları Kabartma yazıyla isterseniz Altınoluk Matbaasında Adil Altınkaya Hocamız kâğıt fiyatına basıp gönderiyor.

Bazen görmeyen arkadaşlar bizden Kur'an-ı Kerim  ve Elif Cüzü ve İlmihal Kitapları istiyorlar. Biz de gerekli yönlendirmeleri yapıyoruz. Son aylarda Anadolu Engelliler Derneği Kabartma kitapların basımına başladı. Canda Özür olmaz Derneği de Kabartma Kuranıkerim dağıtıyor. Bize de gönderen olursa bizde İzmirde isteyenlere veririz.
Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..