Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '11

 
Kategori
Müzik
 

Elif Kaya olmuyor

Elif Kaya olmuyor
 

Elif Kaya


Mustafa Sandal'ın "var mısın yok musun" adlı şarkısındaki bayan vokalistin sesi, mutlaka dinleyen herkesin dikkatini çekmiştir. Piyasada sesinden çok görüntüsüne güvenerek şarkı söylemeye başlayanların, O'nu dinledikten sonra şarkıcılığı bir kez daha düşüneceklerine emin olduğum bir ses. 

Mustafa Sandal'ın şarkısını ilk duyduğum anda hemen internette arama yaptım ve eşlik eden bayanın adının "Elif Kaya" olduğunu öğrendim. Ve bundan sonra araştıracağım isim "Elif Kaya" ydı. 

Herkesçe bilinen video paylaşım sitesinde adını aradım. İlk sırada Mustafa Sandal'ın "var mısın yok musun" şarkısı çıktı. Sonraki şarkılara bakarken Elif Kaya'nın "olmuyor denedim" isimli şarkısını gördüm. Dinlerken insanın ruhunu dinlendiren, billur gibi bir ses sanki kulaklarıma müzik ziyafeti veriyordu. İnsanı alıp götüren ve içine huzur veren bu sesi, defalarca başa sarıp keyifle dinledim. 

Ardından bir kaseti veya başka şarkısı var mı diye araştırma yaptım fakat maalesef olmadığını üzülerek öğrendim. Böyle güzel bir bayan ve büyüleyici bir sese Mustafa Sandal neden hala bir kaset çıkartmaz diye düşünmeden edemiyor insan. 

Bir an önce bir kaset çıkartıp, Elif Kaya gibi mükemmel bir sesten müzik severleri mahrum etmemesini diliyorum. Bu konuda da sanırım en büyük destekçisi Mustafa Sandal olacaktır. 

Eğer hala dinlemediyseniz, mutlaka bir kez dinlemenizi tavsiye ediyorum... 

 
Toplam blog
: 36
: 8702
Kayıt tarihi
: 08.04.11
 
 

2000 yılına 30 kala İstanbul'da doğmuştur. Liseden sonra her ne kadar üniversite okumaya yeltense..