Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

ELİF YOLDAŞ

Elif Yoldaş..

 

“SORU SORMAYAN, DÜŞÜNMEYEN İNSAN VAR OLAMAZ...” 

 

Hepimizin bir dönem bildiği, Çıkardığı ilk şarkısını Google’da arattığımız bir isim..

 

Şarkının adı “Aşk...”

 

Tarz olarak her ne kadar yabancı bir şarkıcıyı andırsa da bence çok özgün bir tarzı var... :)

 

Röportaj Sizlerle... 

 

S1- Üzerinden 6 yıl geçti... O şarkı asla unutulmadı. Gençlik çağında ki çoğu insanın YouTube’da şarkınızı arattığı da bir gerçek.. bu durumu değerlendirir misin?

 

O dönem bir yarışmaya katılmış, bir dolu hayallere kapılmış genç bir insan olarak, kendi gücümle DMC gibi iyi bir firma ile çalışarak iki single çalışması yaptım. Konservatuvarlı olarak bana bu çalışmalar daha zahmetsiz geliyor şuan. Tabi beste sürecinden bahsetmiyorum, o kısım hala hayatımda dopdolu bir yer kaplıyor. Bu çalışmaların sunumu ve satışından bahsediyorum, belli bir kitleye yönelik yapılan bir iş olarak kaldı benim de hayatımda. O dönem yapılan iyi de kötü de yorumlar oldu sayelerinde reklam yapmadan hatırlanan biri olabildim. Sanırım istenilen şey de buydu ??

 

 

S2- Çikolatalı Kek mi? Yoksa Limonlu pasta mı? Neden? :) 

 

Limonlu pasta ?? Ekşi olan her şey favorim

 

 

 

S3- Evrende sorgulamanın olmadığı yerde yaşam yok. O halde insan düşündükçe ve sorguladıkça var olur diyebilir miyiz? 

 

Kesinlikle katılıyorum. Soru sormayan düşünmeyen insan var olamaz. 

Öbür türlü koyunu olur bir sürüye kapılır, çoban ne derse yapar ve silinip gider.

 

 

 

S4- Edebiyat dedikleri zaman aklınıza gelen ilk yazar ve eseri nedir?

 

Zor bir soru, o kadar değerli isimlerimiz var ki edebiyat camiasında hangisini söylesem diğerine ihanet etmiş gibi olurum sanırım. Bu soruyu izninizle geçeceğim. :)

 

 

S5- Sevginin iyileştirici gücüne inananlardanım.. Bu güce bu dönemde çok fazla ihtiyacımız var.. bu durumu kısaca değerlendirir misiniz?

 

Kesinlikle sevgi hayatımızı sürdürmemiz için gereken önemli bir nokta. 

Corona virüsün benden götürdüğü birçok şey oldu. Canım BABAM... 

Ama annem ve ablamla sımsıkı tutunduk birbirimize. Sarıp sarmaladık sevgimizle. Ayakta kalabilmemizin tek açıklaması bu sanırım¦?

 

S6- Bir Anaokulu öğretmeni olsaydınız, Öğrencilerinize vereceğiniz en eğitici ödev ne olurdu?

 

Özel bir kolejde müzik öğretmenliği yaptığım dönemde, anaokullarından liseye kadar tüm öğrencilerin müzik derslerine girip onlarla ilgilenme fırsatım oldu. 

Kısa bir anımı anlatayım;

 

Ufaklıkların dersinde ben onlara kalpli notalı ayıcıklı kartlar hazırlamış dağıtırken bir tanesi hevesle bir arkadaşına bir şeyler anlatıyordu.

Sonra bana dönüp, öğretmenim sizin arabanızın markası ne diye soruverdi

(dili döndüğünce) O zaman canım babamla aldığımız kırmızı Kia Picantom var, hemen söyleyiverdim. Hah dedi arkadaşına bak o fakir arabası! '' Biz porsche aldık, araba dediğin öyle olur. '' (Babasının dediklerini ezberlemiş o yaşında)
O sırada utanayım mı, güle güle kullanın mı diyeyim, yok benim arabam ne emeklerle alındı mı deyip emekçi kadına mı bürüneyim.. bilememiş, kafasını okşamış derse devam etmiştim.

 

Bu anı küçücük çocukken ailede ne görürsek yaptığımız ve ailenin ilk eğitim temellerini attığının bir gerçeği. 

Bence ailelerin de eğitildiği kurumlar açılmalı. Çocuk psikolojisinden anlamayan dar kafalı, para ile insan değeri belirleyen insanları biraz yola getirmeli ki, insanlık insan olabilsin.

 

 

S7- Kırmızı renginin sizde ki karşılığı nedir? 

 

Tabii ki vazgeçilmez oje rengim:)

 

 

Ve Son soru...

 

S8- Eğer normalleşme sürecine girersek yeni bir çalışmanız olacak mı? Planlarınız nelerdir..? :)  

 

Bir dolu hayalim var gerçekleştirmek için sabırsızlandığım, single mı, albüm mü kararsız kaldığım.. Bakalım sürpriz olsun:)

 

 

 

Röportaj - İHSAN TEKİN. 

 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..