Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Elimde değil

Elimde değil
 

ŞAHİKADAN YAĞAN DAMLALAR AŞK ATEŞİNİ SÖNDÜREBİLİR


Elimde değil!

Unutamıyorum seni bir türlü

Yapamıyorum sensiz işte

Bak göreceksin öleceğim bu gidişle

Ne zaman güneşi görsem

Dönüyorum hep deliye yar

Çünkü

O da senin gibi beni yakar

O da senin gibi

Gözlerin gibi

Bana yukarıdan bakar

Gözyaşlarım aşağı akar

Oysa

Güneş de, gözlerin de bana yukarıdan bakar

Bir yağmur

Bir rahmet gerek

Bazen

Şahikadan akıp akıp

Önce güneşi mest etmeli

Sonra şimşek çakan gözlerine rahmet yağmalı

Gözlerinden de yukarıda yağan damlalar

Beni küle etmeye ramak kala

İmdadıma yetişmeli

Vuslatsız

Aşk ateşini söndürmeli

 

 

 

Hasan DAYAN

 

 
Toplam blog
: 9
: 361
Kayıt tarihi
: 09.11.11
 
 

Ülkemizin güzel şehri olan Diyarbakır'ın Dicle İlçesi'nde, 9 Şubat 1983'te dünyaya geldi. 5 yaşın..