Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '21

 
Kategori
Şiir
 

ELİMDE FİLEM

 

Kızmak iki kişiliktir, kırılmak tek kişilik.  Kızmaktan korkulmaz, kırılmaktan korkulur. Kızınca koşarsın delice, kırılınca ilk adım atma hamlesinde göğsünden kocaman bir el çıkar, tutar ilerleyemezsin. Kızmak haklı hissettirir, kırılmak hak hukuk tanımaz.

Mutluluk bulmak için illaki biri olsun mutlu olayım olayı hadi o birisi birgün, giderse mutlulukta onunla gitmezmi yanlışlıklarımız nasıl olaylar açıyor  tekrar tekrar mutlu olmak içim arayışlar..Bu hayatı  acemi yaşıyoruz...

Bir bakış mutluluğa nerde  olduğunu göremedim   dünyanın yarım küresini dolaştım her yer aynı bütün insanlar mutsuz insanlar kendisiyle barışık olamıyorlar..

Çoğu İnsanların zaman yok deyip çok  değişiklik  olsun diye yaşadıkları dan doğan sonuçlarda benim seçimimin deyip kaçış yolları aranıyor..  Burada cesaretsizlik  yani kişilere yenilme duygusu komplexler karışıyor...

belki bencilikten

ilk Kendin olma

Bu ben değilim

Anlamamaktan

Unutmaktan

Vazgeçmekten

Aldatmadan

Eşcinsellikten

Çoklu yaşamaktan

Etrafı kabul etmemekten

Yönetmek istediğinden vs

Yani her bir bahanesi olan insanlar yönetemediği kendisini parçalıyor mutsuzluğa alışıp gidiyor…SONRA hiç bitmeyen keşkeler başlıyor..

Yüzümüz gülsede,yüzümüze vuran içimizdeki değildir. İçimizdeki hüznü kimse hissetmesin diye çoğu zaman başka bir surata bürünebiliyoruz.  İnsallah yaşamım mutlu sonla bite rsözçükler duyarız … Tek şunu söylüyorum önce sağlık.. Bence bu zaman dedikleri  deyimi kullandıkları alan farklı olmalıydı sağlıklı olalalım sağlıklı olmak için çabalar sarf edilip  ve gülümsemeyi bırakmayalım denmeliydi..Bunu bilen bilir  mutluluk  tek sağlığın peşinde.

Bir hasretle  deyilde Sevgi dolu bir sarılmada mutlu olsam.. derimki mutlu sonlar  hikayelerin, hayellerin gerçeğe vermediği duygularmı bilemedim.. Peki mutlu olan kim  göremedim.

SAĞLIKLI bedeninizin verdiği MUTLULUKLA YAŞAYIN mutluluğunuzu  insanlardan alınaçak, isteneçek, duygu olarak bağdaştırmayın. Bağdaştırdığınız zaman   HERŞEY DEĞİŞİR.... Kendinizle barışık, hayatta sağlıklı  gülümsemeli  zamanlar olsun….

Elimde filem

Martıların çığlık attığı,

Yağmurun çiselediği

Gri bir gün

sabah nereye gittiğimi bilmeden

Yürüyorum kaldırım üzerinde

Elimde filem, içinde iki simit

Yalnız değildim

Ruhumu seninle beslendim

Sen vardın gözlerimde,

Yağmur vurdukça

Ellerinle saçlarıma dokunuşun

Akıverdi içime

Biliyorsun bana kanat taktığında

Biliyorsun sana uçarak süzüleceğimi

Biliyordum, nefesime yetişeceğini

iki simitle gidiyorum

Ölü kentin sokaklarında

Gözlerim aktı yağmurla birlite

Nerdeydi benim ellerim

iki simit tutuğum filede

iki göz, yağmur damlasıyla

Gölgemi bıraktım 

Feneri sönmüş sessiz deniz gibi ..

 

Birgul E

 

 

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..