Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Elimde sihirli bir asa olsaydı…

Elimde sihirli bir asa olsaydı…
 

Ay çok meşgul işi başından aşkın o yüzden ricamı geri çevirdi. Resim internetten alıntı


Elimde sihirli bir asa olsaydı…

Aya gönderirdim

Astronotları değil

SOS notlarımı

Ay kapılarını suratıma kapattı

Mikrofonu eline aldı

Ayca konuşmaya başladı

Dünyanın uydusu olmak kolay mı sanıyorsun

Dertleriniz bitmiyor

Sağır oldum feryatlarınızdan

Uyduruk düzeninizden

Ağlaşmalarınız yüce düzeni çileden çıkarttı

Obanız Hatununuz Kaanlarınız

Vardı

Terk ettiniz

Beylendiniz

Osman Bey birinciden…

Sonra…

Sultanlaştınız…

Mehmet Reşat beşinciye kadar…

Düşünce dağarcığınıza ne kattınız

Yüce düzen atalarınızın Ata’sını gönderdi.

Pençelerden peçelerden parçalanmaktan kurtuldunuz

Tek yetmez dediniz

Çok partili oldunuz; iyi ki de oldunuz

Umduğunuzu buldunuz

Sanmıştım

Görüyorum ki

Mutsuzluktan sihirli asalara ihtiyaç duyuyorsunuz

Ne istediğinizi biliyor musunuz

Dünya yaşlandı yaslandı

İnsanoğlu sonu gelmeyen hatalar üretti

Su yok sel var her türlü katliam var

Barış yerine savaş

Sevginin yerine koyduklarınız ülkenizi kurtaracak mı

Neyi paylaşamıyorsunuz

Şiddetle hiddetle neyi

Lügatinizden ayıp günah merhamet uçmuş gibi

Metâ el hayatî ed dünyâ

Dünya malı -kime kalmış-

Ed dâru’l âhira

İkinci yurt anlamına gelse de

Göç edilen son yurt

Göç ettin ve dünyevi yurdunu buldun

Sömürmelerine izin verme

Bu kısacık hayatta kimseyi de sömürme

İhtiyacın sihirli asa değil şaşkın dünyalı

SOS notlarını

Sakın bana gönderme

Tahkik et

Sorunların nedeni kör nefis onu önce bir hallet

Savunmasızlar için güzellikler mi istiyorsun

Çarpık hain düşünceleri kat kat katlet

30. Eylül 2010 Perşembe

Alev Meisel / Türkiye

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..