Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Elimden Geleni Yaptım Masalı

Bitmeyen/olmayan işlerde bile geçerli mazeret.

Ya böyle elinden geleni yaptık değil de ne yaptın ne yapamadın.

Valla bu sözle ikna olmuyorum ben, hiçbir şey yapmayan bile elimden geleni yaptım diyor.

Hayatımda bu sözü hiç kullanmadım çünkü böyle bir mazeret olmaz.

Elinden gelsin ya da gelmesin somut olarak ne yaptın; ben ne bileyim senin elinden neyin geldiğini.

Ve biliyor musunuz ilk bakışta ikna edici; ne yapsın elinden geleni yapmış diyorsunuz.

Ben hiçbir işe tüm gücümü vermem.

Ya benim gibi biriyse...

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..