Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Elimi uzattım, ilk sen tuttun babam

Elimi uzattım, ilk sen tuttun babam
 

Kanatlanıp uçtum yeni ufuklara 

Hakkını helal, bir sen ettin babam 

Son bir daha dönüp arda kalanlara 

Elimi salladım, bir sen vardın babam. 

Bin çam devirdim, acemidir dedin 

Seni yaraladım, geçicidir dedin 

Beni bir gül yapıp, dikenidir dedin 

Affımı istedim, ilk sen ettin babam. 

Tatlı yalanlarla beni kandırdılar 

Mazime ait ne varsa budadılar 

Sonra bir başıma yalnız bıraktılar 

Elimi uzattım, ilk sen tuttun babam. 

Ben de bilmiyorum, nesine kapıldım 

Anladım ki babam, çok fena yanıldım 

Sağıma bakındım, soluma bakındım 

Derdimi dökecek bir sen vardın babam... 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..