Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

27 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Elimle koymuş gibi (Kendime kızıyorum)

Elimle koymuş gibi (Kendime kızıyorum)
 

Yüreğim sevgi dolu ama

Şansım yok

Bahtım kapkara

Bütün olumsuzluklar hatta

imkansızlıklar

Beni bulur elimle koymuş gibi,

“Kendime kızıyorum”

Hayat dalgasını geçiyor benimle

Sabah şarkılarını

Boşu boşuna mırıldanıyorum

Aşka dair şiirlerimi

Boş boşuna yazıyorum kalemsiz,

“Kendime kızıyorum”

Çiçeklerimle baş başayım

Onlarda sanki

Aniden çekip gideceklermiş gibi

Hayat gibi

Elimden her an kayıp gideceksin sanki

Yalnızlıklar, ayrılıklar

Acılar

Beni bulur elimle koymuş gibi…

“Kendime kızıyorum”

Tertemiz duygularımla ak pak

Severken

Terkedilmeyi sevilmemeyi

Riyayı gördüm

Şimdi bir başıma “kirlenmeyi” öğreniyorum…

Kimselere değil sadece

“Kendime kızıyorum” kendime…

Kendime kızıyorum!

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 27.09.2014 10.55

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..