Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

16 Ağustos '06

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Elini tuttuğunda titreyecek, eriyip kaybolacak kadın nasıl bulunur?

Elini tuttuğunda titreyecek, eriyip kaybolacak kadın nasıl bulunur?
 

Marry 1.70 boylarında, siyah saçlı, incecik, ip gibi, bembeyaz bir güzel. Üniversiteyi USM de bitirdi. Haberleşme uzmanı. Şimdi de TV konusunda master yapıyor. Benim standartlarıma göre fıstık mı fıstık, bizim hanıma göre ağzı çok büyük. Hav ar yu duing, dediginde ağzını çok yayıyormuş. Neyse.

Marry Umut'un Universiteden arkadasi. Gecenlerde suslenmis, puslenmis, mini mini giyinmis Umut'un calistigi yerin barina oturmus. Umut'u bekliyor. Umut'un isi bittiginde, sahilde yatak-kahvalti veren eski kosklerden birinde kalacaklar. Umut'un patronunun hediyesi. Gecesi ikiyuz Amerikan dolari.

Umut'un isi de o gun cok. Bir turlu bitmiyor. Marry basliyor barda icki icmeye. Barmenle sohbete. Barmen Homoseksuel, tecrubeli biri. Insanlari iyi taniyor. Kiza diyor ki, buldun delikanlinin iyisini, pesini birakmiyorsun!...

Bizim barmen ertesi hafta Umut'u yakaliyor, nasihat ediyor: Bak arkadas. Burasi Amerika. Kadinin her cesidi, erkegin de her turu var. Sana nasihatim, sakin ola onune cikan herhangi biri ile evlenme. Ne zaman bir kadina dokundugunda titredigini goruyor, ellerinin altinda eridigini hissediyorsan, onunla evlen. Ama emin ol, bu titreme, erime bir defaya mahsus olmasin... Elini her uzattiginda, her dokundugunda titreyecek, eriyecek... Umut guluyor. Nerede, nasil bulunur oylesi? Bulunur, bulunur, diyor. Herkes icin titreyecek, eriyecek birisi muhakkak var. Yeter ki beklemesini bilesin. Ya bulamazsak? Evlenme. Niye evleniyorsun?

Umut bana anlatti. Aklina yatmis.

Ben dusundum. Benim bildigim, kocasinin eli kendine uzandiginda titreyen, eriyen kadin var mi? Oyle sevgi ki, sevdiginin sevdiklerini de seviyor? Anam? Yok. Anam cocuklari icin olurdu. Halam? Teyzem? Ih, Ih. Kimler yahu? Ablam? Benim esim? Yok. Yok.

Barmenin dedigi gibi; erkegi alip, sevdiginden, sevdiklerinden koparan kadin ornekleri cok. Dokunuldugunda titreyen, eriyen turunu bilmeyiz...

Hayir hayir! Haksizlik etmeyelim. Yengem Gulusan. Dayimin etrafinda dolasirken gozlerinin ici gulmez miydi? Dayimin sevdiklerine onun kadar yakin olani var miydi? Dayim baska evde yasardi. Yeniden evlenmisti. Biz Gulusan Yengeme giderdik. Deli divane olurdu. Ben inaniyorum. Dayim yengeme dokundugunda, Gulusan yengem titriyordur... Kim bilir?

Benim cocuklugumda bizim icin titreyen iki yengem daha var. Surmeli ve Cevahir yengeler. Kocalari icin tiremeseler, kocalarinin kardaslarinin cocuklari icin bu kadar icten, yurekten davranabilirler miydi?

Umut'a bu nasihati babasi verseydi dinlemezdi ama, belli ki bu barmen Umut'u iyi etkilemis. Elimi degdirdigimde tireyen kadini ne zaman bulursam o zaman evlenecegim, diyor. Olursa olur, olmazsa olmaz...

Sevgili Oglum. Bu da Baba nasihati: Genc hanimlarin da, soyle bir baktiklarinda karsilarinda titreyecek, eriyecek erkekler aradigini unutmadan etrafi kolacan etmeye devam et...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..