Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Elinizi çabuk tutun

Elinizi çabuk tutun
 

Öyle denize girmeden önce kıyıda uzunca bekleyenlerden misinizdir?

Ve önce parmak uçlarınızı değdirip yüzünüze yayılan salakça gülümseme ile omuzlarınızı kısanlardan mısınızdır?

Ben öyleyimdir… Evet aynen öyle o salak gülümseme de yayılır suratıma… Su sıcak bile olsa. Öyledir işte.

Ya da havuza girmek icin etrafında dakikalarca dolanıp, sonra hafifçe girme cabalarında olanlardan mısınızdır?

Etrafa da bakınıp o tüm çekingenliğinizin kimler tarafından izlendiğini de mi merak edersiniz? (yok havuza girerken ben böyle yapmam, sadece denize girerken…oyalanırım)

Halbuki kimse size bakmıyordur bile. Nedense yine herşeyin merkezinde olduğunuzu mu düşünürsünüz?

Mesela ben artık denize sallana sallana, tereddüt ede ede girmiyorum.

Bitti o tereddütler, titremeler...

Dolayısı ile o salak gülümseme de yayılmıyor suratıma.

Hayatta aldığımız kararları da buna benzetiyorum…Böyle uzun uzun düşünüyoruz her adımımızda (öyle uzun uzun düşünmeyenleri, havuza ya da denize hemen atlayanları tebrik ederim).

Hayat kısa…hakikaten kısa.

Düşünün bak. En verimli yıllarınız taş çatlasa 20 yıldır…Yok moral bozmak değil amacım.

Hayata en kafa tutanımız kaç yıl yaşar?

90? 100? 110?

Dedim ya amacım moral bozmak değil…Amacım "Elinizi çabuk tutun. Ne yapacaksaniz bir an once" yapın demek.

Kimse sizi beklemiyor.
Hayat gelip geçiyor.
O yuzden yasadiginiz zamanin ve her anın değerini bilin.

Böyle ahkam kesiyorken ben biliyor muyum peki?

Yok yahu ben de bilmiyorum…Sadece görüyorum…Gördüğümü yazıyorum.

Hadi elinizi çabuk tutun…

Hatta denize girecekseniz de bir an önce girin…Yaz bitiyor ona göre.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..