Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Elkızı & eloğlu

Elkızı & eloğlu
 

"RESİM:ALINTI"


Yüreğim yangın yeri

İçim çıfıt çarşısı

Karmakarışık kafam

Zorlanıyorum anlamakta

Neden diye sormaktan yorgunum

Hayatı yaşanılmaz kılan tutumun

Yavaş yavaş bitiriyor beni

Sevin eloğlu, sevinin birlikte

Ziyan ettin en güzel yıllarımı

Acımadın elkızına

Kader diyemiyorum

Sen yaşattın bunları

İyilik varken seçtin kötüyü

Tüm beddualarım senin için bundan böyle

Canım çok yanıyor

Elimdeki koca sıfır

Göğsüme batıp çıkıyor kanlı hançer

Kâbus gibi büyüyor çığlığım

Kimseler duymuyor sesimi, ah duymuyor

Sanki yad ellerde dolaşıyorum

Ne zor yaşadığın yere yabancı olmak

Reva gördün ya bana bunları

Eloğlu gülmesin bundan böyle yüzün.

21.08.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..