Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Eller hep telefonda

Eller hep telefonda
 

İletişim problemimiz hiç ama hiç bitmeyecek mi acaba?
 
Nasıl olur efendim dünya iletişim konusunda globalleşti artık diyebilirsiniz.
 
Tamam, oturduğumuz yerden dünyanın öteki ucuyla konuşuyor olabiliriz.
 
Ama bir komşumuzla muhabbetimiz ne seviyede acaba?
 
Asansörde karşılaşınca bir merhaba sadece...
 
Apartman görevlisinin adını çoğumuz bilmiyor.
 
Akşamları çöp saatini biliyoruz.
 
Çöpler alınmayınca aşağı inip kapısının zilini bile çalmadan diafonla hesap soruyoruz.
 
Adamın ne derdi, sorunu var düşünmeden kızıyoruz.
 
Sosyal medya kullanıyoruz,
 
Orda sabahtan akşama kadar yazıştığın arkadaşınla buluşunca en fazla birkaç dakika konuştuktan sonra eller telefona gidiyor bir başkasıyla konuşmaya başlıyoruz.
 
Neyse işte oturduğumuz yerden dünyanın bir ucuyla konuşurken,
 
Evde ailemizle,
 
Apartmanda komşumuzla,
 
Mahallede arkadaşımızla,
 
Yolda vatandaşımızla konuşmayı unuttuk.
 
Tebessüm etmeyi,
 
Yardım etmeyi,
 
Anlayış göstermeyi unuttuk.
 
Evet, iletişim problemimiz var ve elimizdeki telefonları bırakırsak bunu daha iyi anlayacağız.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..