Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
689
 

Elleri olmayan kız çocukları

Elleri olmayan kız çocukları
 

Az önce bir misafirim geldi.
Elinde naylon saplı, ucuz bir gül vardı. Kırmızı. Bir kitapçığa iliştirilmiş.
Kitapçığı açtım;
Elleri olmayan kız çocuklarını gördüm.

'Dinin direği Namaz' adında bir kitapçık. Akit diye bir yayınevi basmış, Vakit gazetesinin desteği ile dağıtılıyor. Bir kaç genç, kolilerce kitapçığı bedava dağıtıyorlarmış.

Olabilir.

Kitapçığı karıştırıyorum. Haydi "namazla diriliş" seferberliğine diye bir yazı var içinde. Orada bir cümle ilginç bir istatistik olmuş. Aynen şöyle: "Ne var ki, yüzde 99'u Müslüman olan ülkemizde, bir ankete göre, beş vakit namaz kılanların oranı sadece yüzde 25'tir."

Maaşallah diyeyim de nazar değmesin...

Yazının devamında ; "Zaten millet ve İslam alemi olarak çektiğimiz sıkıntıların en büyük sebebi, namazı terk etmemizdir." diye bir tespitte bulunuluyor.

Yorum yok...

Resimleri çok ilginç geldi. Çocukları kullanmalarını ve istismar etmelerini ahlaki bulmuyorum. Fakat daha da şaşırdığım şey; küçük kız çocuklarını namaz kılarken gösterirken ellerini dahi kapatmışlar. Dua eden bir kız çocuğun elleri de örtülmüş.

Bir adım sonrası, elleri türbana sokmak mı?

Alizarin'den sevgilerle..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yurdumun sokaklarında sadece bizler yani erkekler geziyor olacağız.O zaman tüm bu dertler sona erecek.Huzura kavuşmuş olacağız. Saygılar.....

TEKBAŞINA 
 20.03.2008 18:23
 

Onların anlayacağı şekilde ifade etmek gerekirse, Kutsal kitap dahi güne ayak uydurun, gelişin derken, Müslümanız diyerek aslında Kutsal Kitaplarına ihanet ediyorlar,kendilerince bir din oluşturuyorlar ama farkında bile değiller, ne yazık ki... Sevgilerimle...

Olcay Gülgün Karaoğlu 
 19.03.2008 17:45
 

çocukların siyasi mlz.olarak pazarlanmasını gördükçe gözlerime inanamıyorum.içim ağlayarak bakıyorum böyle haberlere.

hülya özdemir 
 19.03.2008 17:16
 

önce eller sonra yüzler....beyinleri örümcekleşmiş erkekler...şaşıyorum kadınlarımıza.Bu kadar çaresiz ve zavallılar....saygı ve sevgiler..

selamın aleyküm :) 
 19.03.2008 16:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 105
Toplam yorum
: 302
Toplam mesaj
: 30
Ort. okunma sayısı
: 6827
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster