Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '07

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Elleri öpülesi kutsal insanlar

Elleri öpülesi kutsal insanlar
 

Öğretmenlerimiz .Elleri öpülesi kutsal insanlar… Yarın sizin gününüz… Tek bir gün yetmez elbette … Hakkınız öyle büyük ki üzerimizde… Küçücük yürekleri nakış nakış işleyen sizlersiniz… Her meslekten insanları yetiştiren sizler… En ücra köşelerde ders anlatmaya çalışan sizler… Belki sobası yanmayan bir köy okulunda… Çatısı sızan bir yerde kucaklayan öğrencilerini… Onlara yüreğini açan… Gönül bağı ile bağlanan… Ana olan, baba olan, seven… Sevilen…

Ben tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü en içten dileklerimle kutluyor, önlerinde saygı ile eğiliyorum… Bu nacizane şiirimi tüm öğretmenlerimize hediye ediyorum…

Ve Başöğretmenimiz Mustafa Kemal ATATÜRK’Ü saygı ve sevgi ile anıyorum…

ÇOCUKLUĞUMUN YÜCE İNSANI

Bir harf öğrettin

Kölen ettin

Anam babam oldun

Canım öğretmenim

Kızdın bazen

Ama bildim ki sevdiğinden

Okşadın saçlarımı

İçimi ısttın

Öğretmenim canım benim

Kara tahtam, beyaz tebeşirim...

Tahta sıralarım, tenefüs sesim...

Çocukluğum...

Okul bahçesinde koştuğum günlerim

Beyaz yakam, kırmızı kurdelalarım

Ah...

Sözlülerim, yazılılarım

Sınav heyecanlarım

Ah nerdesin çocukluğum

Öğretmenim nerdesin...

Şimdi ben tahta başındayım...

Rengi siyah değil tahtanın

Elimde boad marker

Tebeşir tozunu özlüyorum

Bildiklerimi aktarıyorum minik kalplere

Nasıl istekliler öğrenmeye

Gurur duyuyorum onlarla

Sizin bizimle duyduğunuz gibi...

Bugün 24 Kasım...

Bizim günümüz...

Az sonra elinizi öpmeye geleceğim

Elimde en sevdiğiniz çiçekler

Bacaklarım bu yüzden titriyor...

Saçlarımı okşayacak elleriniz

İçime akacak ılık ılık...

Ben çocuk olacağım yeniden

Sizin yanınızda olmanın gururu yüzüme yerleşecek

Yeniden doğup, yeniden yeşereceğim, yeşerteceğim.

"Resim: Alıntı"


(Not:Yarın burada olamayacağım için bugün bu mesajı yollamak istedim.)

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..