Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '09

 
Kategori
Felsefe
 

Ellerim de nasır yok benim

Ellerim de nasır yok benim
 

Bu bir pipo değildir.


Ben kan kırmızı aşkların kölesiyim
Haklısın biraz deliyim
Rüzgar ektiğim için fırtına biçerim
Ölüceksem de
Kiyameti bir kadının gözlerin de görmeliyim

Ben
Kan kırmızı aşkların kirli beyaz lekesiyim


Ah, kiralık katilim. Sakıncalı işkenceler yap bana, son ver her şeye bir cinayet sabahın da. Bana ait olmayan kokular taşıyor bedenim. Uyanık olduğum zamanlarda, öyle karışık ki zihnim. Ah, kiralık katilim.
Gözlerimi kapatabilseydim, ölebilirdim.

Bana neden diye sorma. Hayat dediğin şey siyah beyaz bir sahne aslında.

Senin beyaz yakalı kariyer hayallerin, temiz, lekesiz çarşaflar gibi midemi bulandırıyor. İçimden bir şeyleri parçalayarak, kopartarak aldılar; Ücreti peşin ödenmiş bir kürtaj operasyonuydu ölüm.

Şimdi, kimse tane yaprak dökümlerinden bahsetmiyor. Katliamlara sahip çıkmayan insalık tarihi, isim yoklaması yapılamayan evlerde ki hikayelere aldırmıyor.

Biliyor musun, ellerim de nasır yok benim. Toprağı avuçlarken farkettim. Kıç cebim de limitsiz kredi kartları kollarım zayıftı. Çoğu zaman bir baltaya sap olmuştum ama kariyer dediğin şeyin sonunda toprağı atması için bir kürek veriyorlar adama.

Sonrasın da toprak kokuyor ellerin

Ah kiralık katilim
Gözlerimi kapatabilseydim, ölebilirdim
Ben
Kan kırmızı aşkların kirli beyaz lekesiyim

Kaçak bir yolcuyum artık. Vagonlar arasın da kısa hayat hikayelerin de seyahat ediyorum. Hiç bir şehir de gereğinden fazla kalmıyorum. Daha onaylanmamış bir infaz izni taşırken yüreğim de, medeniyete sahip çıkıp kravat takmak idam sehbasına çıkmak gibi.

İntahar Tanrı ya ukalalık öyle mi

Garip, artık dünyada ki her kokuyu duyabiliyorum. Her sesi görebiliyorum. Kıç cebim de limitsi bir kapitalizim taşımasamda, aç kalmıyorum; Yaşıyorum.

İşin özeti;
Oyu geçersiz bir çobanım anlayacağın. İdealist bir kaç kuzuya İstanbul hikayeleri karalıyorum. Tanrı ya ukalalıkla son bulacak hayatım da, sevdiklerime bir kaç cümleyi miras bırakıyorum.

Ne olur kızma bana, Adile teyze yok artık; masallar anlatmıyor uykudan önce ki zamanlar da. Bir süper kahraman köstümüm yok dolabım da.

Krallar çıplak
Kadınlar çıplak
Çocuklar çıplak

İnsanlık tel örgüler içersinde dünyanın en büyük ceza evin de tutsak; Anlasana sevmek yasak.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..