Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Ellerim

Ellerim
 

Bitti.  Bitti artık. 

Kopardım attım kelepçelerimi.

Bileğimde yılların derin izleri.

Kanamışlar zamanda, kabuk tutmuşlar şimdi.

İyileştik, iyiyiz artık dediler.

Bakma öyle.

Okşadım sevdim yaralarımı, gülümseyerek.

Biliyorum ki daha güçlü olacaklar.

Koparıcak kuvvetle, alacak istediğini.

Dokunuşları şifa olacak.

Kalemi de güçlü.

Yazacak, söyleyecek konuşamadıklarını…

Hep anlattı, dili düzgünce dizdi kelimeleri.

Nafile…  Anlaşılmadı.

Üzülme dedi, elleri.

Biz yapacağız , içinden geçenlerİ…

Sen, yeterki  kaybetme sevgini. Koru kalbini. 

16.10.2012   04:30 h

 
Toplam blog
: 18
: 334
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Tarsus doğumluyum. Vakıflar Bankasından emekli olduktan sonra kısa bir süre kendi inşaat şirketim..