Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

17 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ellerinde eridim....

Gözlerinde eridim....

Gözlerinde gördüm cenneti.....

Bana ait olmayan ve hiç giremeyeceğim cennetti o gözlerindeki....

Benim bahtsız kaderimden sadece seyredip iç geçirdiğim cennetti o...

Ta başından biliyordum o cennete giremeyeceğimi....

Benim için sadece seyirlik bir cennetti o....

Doyumsuzca seyrettim cenneti, bir an hayalını kurdum. o cennete sandım kendimi taki ayrılana kadar....

Çok üzgünüm Gamzelim çoook...

Ellerinde eridim bir sabun gibi..

Mutluluğun ta kendisini hissettim o ellerde...

Nekadar acı bir bilsen.... Gözlerine dalıp, ellerinde eriyip, sonra senden ayrılmak nekadar acı....

Seninle yaşayamamak... Akvaryumdaki balığı sevmek kadar zormuş meğer...

Bu yürek kaldırmıyor Gamzelim senden ayrılmaları...

Uçurumun kenarında inadına yürümek bizimki...

Ben varım buna... Sonunda o uçurumdan yuvarlanmakta olsa ben varım ama tek korkum senin acı çekmen senin zarar görmen... Hiç birşey umurumda diğil senden başka hiç bir şey inan...

Tek umursadiığım sen ve senin korkuların..

Seni karşıma çıkaran Rabbime sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum her fırsatta....

Dünyadaki cennetim. Senin sevgini taşımak inan herşeye değer..

Yeterki sen ol yanımda...

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..