Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Ellerine taş değmesin

Ellerine taş değmesin
 

_____________________________________________


Yüreğimde sevdan pır pır ediyor 


Bak şu mayıslı aşklara
Bak şu nilüfergillere
Bebelerin gönlü kaymış
Gönlü kanmış insana yazın
ANADOLU’M BEN BENİM

Doruklarda güzelleme
Eksinlikle apaydın
Sabahın ilk ışıklarına
Sadece ÜMİT yazın 
ANADOLU’M BEN BENİM

Kuş yuvasında
Küçük hakuranlar
Gün’ü kurtaranlar
EL ERKİ yazın
ANADOLU’M BEN BENİM

Kurt kuyusunda bekleyenler
Gün eksilten eksilenler
Küf yeşili küffar küffarlar
Korkun bizden
ANADOLU’M BEN BENİM

Ansızın içine çeke çeke
Ayrılığı, karanlığı noksansız
Yerin dibine göme göme
Akan zamana kâr yazın
ANADOLU’M BEN BENİM


Bizim de bizim!
"Bana biraz kükürt getir
ve ateş de ya da evi tütsüleyin"
Dünya’ya Türkçe yazın
ANADOLU’M BEN BENİM

 

Nil

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..