Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Elma şekeri gibi hayat

Elma şekeri gibi hayat
 

Yok yok asla

Dargın değilim yaşamaya

Kimse öyle olduğumu zannetmesin

Biraz yüreğim acıyor hepsi bu

Elma şekerini yere düşürmüş küçük bir kız gibiyim

Özlüyorum sadece tertemiz çocukluğumu

Umudum bitmedi hala

İsterseniz bakın yüreğime kıpır kıpır

Hep güzel şeyler düşünüyorum

Mavi günler yakın

Bir el dokunuyor yüreğime, fısıltıyla diyor ki

Sabret, sabret

Özümde var olan şey mutsuzluk değil

Belki de bir yudum sükunet

Beklenen bahar yine gelecek

Açacak masmavi gökyüzüm

Yüreğimi donduran zemheri

Güneşimin önünde diz çökecek

Çocuk gibi kahkahalarım olacak benimde

Neşeli çıkacak hep sesim

Yüreğim sığmayacak göğüs kafesime

Güzel şey umut etmek

Hayal etmek güzel anları

Hemen arkasından neşeli kahkahalarım gelecek

Ben küsmedim ki yaşama

Bugünlerde az biraz can sıkıntısı var

Hepsi bu

Benim için durana kadar bu dünya

Yüreğimdeki o küçük kız gülümseyecek

Ve elma şekerini sevmekten hiç vazgeçmeyecek. 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...