Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Elma ve ben

Elma ve ben
 

Kaçmalıyım
Gitmeliyim
Senden uzaklara
Kendimden değil senden gitmeliyim

Ama bu gitmerlerde
Sadece kokun
Gülüşün ve bakışın
Kalmalı bende

Sadece sen ben olmalı
Beni yiyen bitiren bedenim olmalısın

Yorulmadan usanmadan kaçmalıyım
Ve bu kaçmalarda sen de olmalı
Ve beni görmelisin

Kaçmalıyım
Denizlerde boğulmalıyım
Yıldızlarda sadece sen
Olmalıyım

Kaçmalıyım
Sevgiyi sende bulana kadar
Sen olmalıyım
Beni sen yapana kadar

Kaçmalıyım
İkimiz bir bütün
olana kadar
Kaçmalıyım bir elmanın yarısı
olana kadar.....

Bu şiiri bir arkadaşımın isteği doğrultusunda onun duygularına bir nebzede olsa tercüman olabilmek adına yazmış bulunmaktayım.

 
Toplam blog
: 13
: 594
Kayıt tarihi
: 27.03.08
 
 

1981 yılında Kadirli'de doğdum. Konya Selçuk sosyoloji mezunuyum. Şuan ailemle beraber yaşıyorum. ..