Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Elveda Diyemem

ELVEDA DİYEMEM

Bu can istenecektir bir gün eminim

O anda kıyametler koparacak değilim

Yalnızca

Bu konuda bilinsin hislerim

 

Elimi yârin elinde başımı göğsünde isterim

Yeşil bakışlar dolansın üzerimde nemli

Kuruyan dudaklardan çıkmasın elveda

Solan gözlerimden okunsun buruk veda

 

Elveda diyemem sessizce giderim

Sonsuzda buluşmayı hayal ederim

Gecikse de yar üzülmem beklerim

(Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)

Bugünlerin

Beni sürüklediği nokta bu canlarım

 

Bakıyorum haberlere

Açıyorum gazeteleri

Duyduğum

Gördüğüm

Okuduğum

Hep ama hep ölüm

 

Bu yüzyılda

Bu denli çaresizlik mi olur ya

 

Söylemekten

Dilimde tüy bitti

 

Tıp pozitif bir bilimdir

Yani deneyseldir

 

Alırsın eline virüsü

Başlarsın denemelere

Deneye deneye bulursun

İlacını

Aşını

Antikorunu

Ne lazımsa yani

 

Bu konu

Derin düşünceye

Derin incelemeye

Derin araştırmaya dayanır

 

Bilim

Zaten derin düşüncenin eseridir

 

Neye yapamıyorlar

Anlayamıyorum bir türlü

 

Anlayamadıkça da

Üzülüyorum

İçim kararıyor vallahi

 

Kendim için değil üzüntüm

İnsanlık için

İnsanlık için

İnsanlık için

Yukarıdaki şiirimde de

Görülür ki

Kendimin ölümü değil önemli olan

Önemli olan

Yaşamadan gidenlerin ölümü

 

 

Umarım beni anlamışsınızdır

Sevgili kardeşlerim

Umarım

Umarım

 

Tanrıdan dileğimdir

Bu Covit-19 denilen virüsü

Yok ediversin

Yakın zamanda Tanrım

 

Tanrım

Tanrım

Tanrım

Dualarımı sana havale ediyorum

Tanrım

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..