Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

08 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Elveda diyemeyecek kadar

Elveda diyemeyecek kadar
 

Oturmuşum bir köşede yalnızca olacakları izliyorum

Acımasız vahşet dolu bir savaşa hazırlanır gibiyim…

Durumum kederimden umutsuzluğumdan, yine de

Hayal kuruyorum çünkü hak ettiğim tutkularım var…

***

Kimseye ihtiyacım olmadan uçmak istiyorum artık

Çimenlere korkusuzca basacağım minik bahçemizde…

Zamanı da geldi artık dostlarımın elini tutmak istiyorum

Ama an be an istediklerim de gençliğim de kayboluyor…

***

Gülmeye zorluyorum kendimi, yüreğimse kan kusuyor,

Üstelik yalnız onun istediklerini yaşamaya çalışıyorum,

Kim olduğumuzun ne olduğumuzun hiç mi hiç önemi yok

Zamanlar tükendi,  yıllar tükeniyor, ben tükeniyorum…

***

Aynalara baktığımda artık yaşlı bir adamım ben

Işık yok, karanlık bulutlar yuvarlanıyor etrafımda…

Ne oldu bana böyle canımın içi ne oldu söyle

Neden taşıyacağımdan daha fazla yük var sırtımda…

***

Ama artık fazla zamanım da yok son perde kapanıyor

Güneş batıyor karanlık bulutlar kümeleniyor başımda

Ne yazık ki sil baştan başladığım yere dönüyorum,

“Kalbi kırık” umudu yıkık yüreği paramparça olarak…

***  

Gülümse ama söylemek istediğini sakın söyleme,

Çünkü vakit çok geç, tıpkı bir şarkıda olduğu gibi

“Dönülmez bir akşamın ufkundayım ben artık” vakit

Çok geç ve belki de ”elveda diyemeyecek kadar…”

“Elveda diyemeyecek kadar…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 08.04.2014  22.00

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..