Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Elveda Muğla

Biliyorum bu son görüşmemiz
Bu sana son bakışım
Sensizliğe alışacağım 
Ben gidiyorum güzel Memleketim.
 
Sokaklarda dolaşamam 
İnsanına güvenemem 
Artık sende yaşayamam
Arkami dönüp gidiyorum
 
Son kez sarıl bana
Rüzgarını üfür suratıma 
Uçan kuşlar güle güle desinler
Ben gidiyorum canım Memleketim
 
Gitme diye yalvarma 
Gözyaşlarımı silip gidiyorum
Sakın sebebini sorma
Anlatamam anlatamam
 
Hastayım
Ölüm bekliyor yanıbaşımda 
Mezarımda ağlama diye
Ben gidiyorum canım memleketim
 
Biliyorum sen beni hep seveceksin 
Seni öldürmektense 
Uzaklarda olmaya gidiyorum
Bunu senin için yapıyorum
 
Sen bu satırları okurken
Ben çoktan gitmiş olacağım 
Senden tek isteğim
Beni unutma canım Memleketim.
 
Ula aşığı 
 
Toplam blog
: 5
: 60
Kayıt tarihi
: 05.06.16
 
 

Uluslararası  Ödüllü Şair. Muğla yemekleriyle 16 ödül kazanmış gurme. Ula Aşığı, Kerimoğlu Efe, Y..