Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Elveda

Elinde en sevdiğim renkte gülle bekliyordun beni her zaman ki köşe başında. Yüzünde yine aynı gülümsemen ile. Sana yaklaşırken engel olamadım sevinçle gülümsemememe. Oysa o an  kederini yaşıyor ve kadere lanet ediyordum; Sanki dün görüşmemişiz, sevişmemişiz gibi kucakladın beni sıkıca, bense gözümdeki yaşlara engel olabilmek için çaba harcadım ölesiye. Yüzüme baktın sevgi dolu gözlerinle. Fakat olmadı yine saklayamadım kendimi senden. Başım önümde sadece sustum o buz ayazın ortasında. Sadece ikimizdik o an yaşayan ya da yaşamaya çabalayan. Durdu herşey, herkes ve biz. BİTTİ kelimesi nasıl döküldü ağzımdan, nasıl çıktı içimin en sızlayan yerinden bugün bile hala bilemem. Yıkıldın, yıkıldım.... Sustun, sustum. gözlerimizle, kalbimizle konuşmaya çalıştık; olmadı.

Bir açıklama bekliyordun benden oysa tek kelime çıkamıyordu ağzımdan. Sadece üşüyordum bundan sonra yaşamak zorunda olacağım sensiz hayatı düşündüğümden. Çok uzaklara gidiyorum diyiverdim birden. İşte o an seninde üşüdüğünü anladım ve son bir kez sıcaklığımı hissetmen için sarıldım, sarıldım ve ağladım.

Çok uzaklarda bir odada yazıyorum ilk kez bunları sana ve yine üşüyorum yokluğunda, seni özlüyorum... Sana teşekkür bile edemedim o son kış gününde, bana yaşattığın her an için. Seni daima sevdim ve seveceğim. Ama artık benim gitmem gerek. Üzgünüm ama buraya kadarmış.....

ELVEDA AŞKIM

ELVEDA ILK VE SON SEVDIĞIM.

02/02/2005

 
Toplam blog
: 4
: 73
Kayıt tarihi
: 19.12.11
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğrencisiyim. 11 yıldır yönetici sekreterliği yapıyorum so..